افریقا میں چار ٹانگوں‌ والے عجیب الخلقت بچے کی پیدائش
The news is by your side.

Advertisement

افریقا میں چار ٹانگوں‌ والےعجیب الخلقت بچے کی پیدائش

مپوٹو: افریقی ملک موزمبیق میں ایک انوکھے بچے کی پیدائش ہوئی ہے جس کی چار ٹانگیں ہیں، ڈاکٹروں نے ماں اور بچے کی حالت تسلی بخش قرار دے دی، اسی صوبے میں رواں غیر معمولی پیدائش کا یہ دوسرا واقعہ ہے۔

افریقی میڈیا کے مطابق افریقا کے ملک موزمبیق کے مغربی صوبے مانیکا میں ایک خاتون کے ہاں چار ٹانگوں والے بچے کی پیدائش ہوئی ہے جسے انتہائی انوکھا  قرار دیا جارہا ہے۔

غیر ملکی میگزین کے مطابق ڈاکٹروں نے غیر معمولی پیدائش کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ بچے اور ماں کی حالت ٹھیک ہے ،دوران حمل کوئی پیچیدگی نہیں ہوئی، ڈلیوری بھی نارمل طریقے سے ہوئی، بچے کی دو کے بجائے چار ٹانگیں ہیں ،اگر اس بچے کا آپریشن کیا جائے تو اضافی دو ٹانگوں کو جسم سے علیحدہ کیا جاسکتا ہے تاہم میڈیا کو بچے کی جنس کے بارے میں اطلاعات نہیں مل سکیں۔

اطلاعات کے مطابق اسی صوبے مانکیا میں رواں ماہ بھی ایک ایسے بچے کی پیدائش ہوئی تھی جس کی تین ٹانگیں تھیں تاہم وہ بچہ جانبر نہ ہوسکا۔

اس خطے میں غیر معمولی پیدائش کے واقعات کی شرح زیادہ ہے جب کہ قبل از وقت پیدائش حمل کے اسکین کی سہولت بھی اکثر دستیاب نہیں ہوتی۔

ہفتہ وار میگزین انڈیپنڈیٹ کے مطابق جنوری 2014ء میں زمبابوے میں ایک غیر پیدائش ہوئی تھی جس میں دو بچے ایک ساتھ جڑے ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں