The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس، 7 دن میں پارکنگ ایریا میں 130 کا بیڈ اسپتال تیار

مناما: بحرین میں انتظامیہ نے کرونا وائرس کے مریضوں کے علاج کے لیے 7 دن میں پارکنگ ایریا کو 130 بیڈ کے اسپتال میں تبدیل کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق بحرین میں کرونا وائرس سے متاثرہ مریضوں کی تعداد میں اضافے کے پیش نظر انتظامیہ کی جانب سے پارکنگ ایریا میں 130 بیڈ کا اسپتال صرف 7 روز میں تیار کرلیا گیا جہاں صرف کوویڈ 19 کے مریضوں کا علاج کیا جائے گا۔

یہ اقدام صحت کی صورتحال میں پیدا ہونے والی کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کے لیے پیشگی اقدامات کا ایک حصہ ہے اور کرونا وائرس کے مریضوں کو مناسب دیکھ بھال اور علاج معالجے کیلئے اضافی جگہ کی ضرورت ہے۔

سپریم کونسل آف ہیلتھ (ایس سی ایچ) کے صدر ڈاکٹر شیخ محمد بن عبداللہ آل خلیفہ نے کہا کہ یہ یونٹ بہترین سازوسامان سے آراستہ ہے اور اعلیٰ ترین معیار کے مطابق جو صحت کے میدان میں بادشاہی کی اولین حیثیت کو مستحکم کرتا ہے۔

مزید پڑھیں: کرونا وائرس سے بچنے کے 5 آسان طریقے

انہوں نے کہا کہ یہ یونٹ قومی ٹاسک فورس کی جاری تیاریوں کا حصہ ہے تاکہ متاثرہ معاملات سے نمٹنے کے لیے ضروری طریقہ کار فراہم کیا جاسکے، بحرین ضرورت کے وقت مطلوبہ علاج کی فراہمی کے لیے ملک بھر میں 500 بستر فراہم کرے گا۔

ولی عہد شہزادہ سلمان بن حماد آل خلیفہ کی سربراہی میں بحرین کی قومی ٹاسک فورس برائے لڑائی کوویڈ 19 جو اس بیماری کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے قومی مہم میں سب سے آگے رہی ہے۔

رپورٹ کے مطابق اس ٹاسک فورس کے اقدام کی بین الاقوامی سطح پر جامع طریقہ کار کی تعریف کی گئی ہے، قرنطینہ وارڈز کی تیاری کرونا وائرس کے مریضوں کو علاج کی فوری فراہمی کا حصہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں