The news is by your side.

Advertisement

بختاور بھٹو کا کثیرالمنزلہ عمارت سے چھلانگ لگانے کا مظاہرہ، ویڈیو وائرل

دبئی: سابق وزیراعظم بے نظیر بھٹو کی صاحبزادی بختاور بھٹو زرداری نے اپنی 28ویں سالگرہ کے موقع پر متحدہ عرب امارات کی اونچی عمارت سے چھلانگ لگا کر سالگرہ کا انوکھا جشن منایا۔

تفصیلات کے مطابق دبئی میں مقیم سابق صدر آصف علی زرداری کی صاحبزادی نے 25 جنوری کو اپنی 28ویں سالگرہ منائی اور اگلے روز وہ ایڈونچر کے لیے دبئی کی کثیرالمنزلہ عمارت پر پہنچی۔

دبئی میں مقیم بختاور بھٹو زرداری نے دبئی کی دو بلند ترین عمارتوں سے بندھے تار کے سہارے فضاء میں اڑان بھری اور اپنے جنم دن کا بھرپور جشن منایا۔

سالگرہ کے موقع پر اُن کے بھائی بلاول، بہن آصفہ سمیت کئی لوگوں نے بختاور کو مبارک باد پیش کی اور نیک تمناؤں کا اظہار بھی کیا۔

ویڈیوز دیکھیں

واضح رہے کہ بختاور بھٹو زرداری اپنے بہن بھائیوں میں دوسرے نمبر پر ہیں، وہ اپنے بھائی بلاول اور والد کے ساتھ سیاسی میدان میں بھی کافی متحرک نظر آتی ہیں۔

یہ بھی دیکھیں: بی بی شہید کی بیٹی آصفہ بھٹو باکسر بن گئیں، ویڈیو منظرعام پر

گزشتہ برس سابق صدر آصف علی زرداری نے آصفہ اور بلاول کو سیاسی میدان میں باقاعدہ اتارنے کا اعلان  کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’دونوں آئندہ انتخابات میں قومی اسمبلی کی نشست کے لیے انتخابات لڑیں گے‘۔

بے نظیر کی دونوں صاحبزادیاں کھیلوں اور ایڈونچرز میں کافی دلچسپی رکھتی ہیں انہوں نے گزشتہ برس پاکستانی نژاد برطانوی باکسر عامر خان سے باکسنگ کی تربیت بھی حاصل کی تھی۔

بلاول اور بختاور کی بچپن کی یادگار تصویر

اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں