The news is by your side.

Advertisement

کرونا کیخلاف جنگ، بلوچستان حکومت کا چین کے طرز پر ہیلتھ سٹی قائم کرنے کا فیصلہ

کوئٹہ : بلوچستان حکومت نے چین کے طرز پر ہیلتھ سٹی بسانے کا فیصلہ کرلیا ہے ، ہیلتھ سٹی میں عارضی بنیادپرپری فیبریکیٹڈاسپتال تعمیر ہوگا۔

فصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے خلاف جنگ میں بلوچستان حکومت کا بڑا فیصلہ کرلیا ، ذرائع کا کہنا ہے کہ بلوچستان حکومت چین کی طرزپرہیلتھ سٹی قائم کرے گا ، ہیلتھ سٹی کی تعمیرکیلئےمتعلقہ صوبائی اداروں کواحکامات جاری کردیئے گئے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ہیلتھ سٹی میں پری فیبریکیٹڈ اسپتال فوری تعمیر کیاجائےگا، ہیلتھ سٹی کیلئےکوئٹہ کےقریب چشمہ اچوزئی میں50ایکڑرقبہ مختص کردیا گیا ہے۔

ذرائع وزارت صحت کے مطابق بلوچستان حکومت نےوفاق کو ہیلتھ سٹی کی تعمیر سےمتعلق آگاہ کر دیا، ہیلتھ سٹی میں عارضی بنیاد پر پری فیبریکیٹڈاسپتال کنٹینرزکی مددسےتعمیرہوگا، صوبائی محکموں کوکنٹینرز،متفرق سامان کی خریداری کیلئےاحکامات جاری کردیئے ہیں۔

خیال رہے چین نےووہان سٹی میں کورونامریضوں کیلئےپری فیبریکیٹڈاسپتال تعمیرکیاتھا۔

یاد ریے بلوچستان میں 12 نئے کیسزسامنے آئے ہیں ، جس کے بعد کروناوائرس کے مریضوں کی تعداد 104 ہوگئی، چیف سیکرٹری بلوچستان کا کہنا ہے کہ تمام کوروناکیسز کوئٹہ کےہیں، تفتان میں 500 سےزائدلوگ قرنطینہ میں ہیں، مزیدلوگوں کی آمدجاری ہےجنہیں قرنطینہ کیاجائے گا۔

خیال رہے ملک بھرمیں کوروناوائرس کےمریضوں میں مسلسل اضافہ ہوتا جارہا ہے، متاثرہ مریضوں کی تعداد 478 ہوگئی ہے ، پاکستان میں کروناوائرس سےاب تک تین افرادجاں بحق ہوچکے ،جاں بحق افراد کاتعلق کراچی،ہنگواورمردان سےہے جبکہ سندھ میں3،اسلام آبادمیں کوروناوائرس کے2مریض صحتیاب ہوچکے ہیں۔

کرونا وائرس کے سب سے زیادہ 259 کیسز سندھ میں رپورٹ ہوئے ، پنجاب میں 83، بلوچستان 81، کے پی میں 23،اسلام آباد میں 10 کیسز سامنے آئے جبکہ گلگت بلتستان میں21، آزاد کشمیر میں کروناوائرس کا ایک مریض زیر علاج ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں