بلوچستان پاکستان کا دل ہے اور یہاں ہر قیمت ہر امن قائم رکھیں گے، آرمی چیف قمر باجوہ
The news is by your side.

Advertisement

بلوچستان پاکستان کا دل ہے، آرمی چیف قمر باجوہ

خضدار : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ بلوچستان پاکستان کا دل ہے اور خضدار سمیت پورے بلوچستان میں ہر قیمت پر امن برقرار رکھیں گے جس کے لیے 30 ہزارفوجی جوان خدمات سرا نجام دے رہے ہیں۔

آرمی چیف قمر جاوید باجوہ خضدار میں پاک چین اقتصادی راہداری منصوبے پر سمینار سے خطاب کررہے تھے انہوں نے کہا کہ سی پیک عظیم منصوبہ ہے، پاکستان کے دل بلوچستان میں ہر قیمت پر امن قائم کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ 30 ہزار فوجی جوان بلوچستان کی تعمیر و ترقی کی مخالف قوتوں کے خلاف سیسہ پلائی ہوئی دیوار ثابت ہوں گے اور پاک فوج یہاں امن قائم کرنے کے لیے اپنا کردار ادا کرنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑے گی۔

آرمی چیف نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ پاک فضائیہ میں بلوچستان کو بھی نمائندگی دی گئی ہے جب کہ بلوچستان میں 25 ہزار سے زائد بچے ایف سی اور آرمی پبلک اسکول میں تعلیم حاصل کر رہے ہیں اس کے علاوہ کوئٹہ میں بھی ایک انجینئرنگ یونیورسٹی کا کیمپس بنایا جا رہا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ بلوچستان محب الوطن لوگوں کی سرزمین ہے اور اس زمین کے فرزندوں نے ملک دشمنوں کے خلاف پاک فوج کے شانہ بشانہ جنگ لڑی ہے اور عظیم بھی قربانیاں دی ہیں اقتصادری راہداری منصوبہ بلوچستان سمیت ملک کی تقدیر بدلنے میں اہم کردار ادا کرے گا۔

تقریب میں وزیراعلٰی بلوچستان نواب ثناء اللہ زہری، کمانڈر سدرن کمانڈ لیفٹننٹ جنرل عامر ریاض، وفاقی وزراء، آئی جی ایف سی میجر جنرل ندیم انجم اور دیگر حکام کے علاوہ مختلف یونیورسٹیوں کے طلباء و طالبات نے بھی شرکت کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں