The news is by your side.

Advertisement

شہر کے بیشتر حصے میں موٹر سائیکل چلانے پر پابندی عائد

لاگوس: افریقی ملک نائیجیریا کے لاگوس شہر کے بیشتر حصے میں موٹر سائیکل چلانے پر پابندی عائد کردی گئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق نائیجیریا حکومت نے لاگوس شہر کے بیشتر حصے میں موٹر سائیکل چلانے پر پابندی عائد کردی، حکام کا کہنا ہے کہ زیادہ بھیڑ اور شہریوں کی حفاظت کو پیش نظر رکھتے ہوئے یہ اقدام اٹھایا گیا ہےجبکہ لوگوں کی جانب سے حکومت کے اس اقدام پر تنقید کی جارہی ہے۔

لاگوس کی ریاستی حکومت نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اعلان کیا ہے کہ وہ موٹر سائیکل جنہیں عام طور پر اوکاڈاس کے نام سے جانا جاتا ہے لاگوس کے بیشتر حصوں میں چلانے پر پابندی لگائے گی کیونکہ اس کی وجہ سے مہلک حادثات رونما ہوئے ہیں۔

اس پابندی میں یکم فروری سے اوکاڈاس اور چھوٹی گاڑیوں کو روکنے کے لیے 2018 کے قانون کا حوالہ دیا گیا ہے جس سے یہ عملی طور پر تمام اہم تجارتی اور رہائشی علاقوں سے ان پر پابندی ہوگی صرف ایک اہم علاقہ، وسطی لاگوس کے مغرب میں پابندی نہیں ہوگی۔

منگل کی صبح مسافر شہر کے وسط میں قطار میں کھڑے ہوگئے کچھ نے اپنے دستخط والے سبز ہیلمٹ لے کر گوکاداس کی طرف بھاگے اور دیگر کئی ڈرائیوروں میں سے ایک کے لیے اپنی باری کا انتظار کیا جبکہ کچھ جلد بازی میں نکل جاتے ہیں جس کی وجہ سے حادثات رونما ہوتے ہیں۔

لاگوس کے رہائشی فولرین بوسن نے کہا کہ حکومت اوکاڈاس اور کیکس کا متبادل پیش نہیں کرسکتی ہے جو اکثر اوقات پر کام کرنے کا ان کا واحد اختیار ہوتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں