The news is by your side.

Advertisement

بونیر میں‌ خواجہ سراؤں‌ کے ناچ گانوں پر پابندی عائد

بونیر: صوبہ خیبر پختون خوا کے ضلع بونیر میں خواجہ سرائوں کے ناچ گانے پر پابندی عائد کردی گئی۔

اطلاعات کے مطابق کے پی کے میں واقع مالا کنڈ ڈویژن کے ضلع بونیر میں خواجہ سراؤں کے ناچ گانے پر پابندی عائد کردی گئی ہے، ضلع بونیر چار سب ڈویژنز پر مشتمل ہے تاہم پابندی صرف خدوخیل میں لگائی گئی۔

خواجہ سرائوں پر پابندی کا اعلامیہ اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلیا جس کے مطابق پابندی کا اعلامیہ اسسٹنٹ کمشنر خدوخیل نے جاری کیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ ضلع بونیر کے علاقے خدوخیل میں خواجہ سرائوں کے ناچ گانوں کے پروگرامز اب ممنوع قرار دے دیے گئے ہیں۔

وجہ بتاتے ہوئے کہاگیا ہے کہ ان پروگرامز سے علاقے کا امن متاثر ہورہا ہے، اکثر اوقات نوجوانوں کے دوران اس معاملے پر لڑائیاں بھی ہوجاتی ہیں، ایسے پروگرامز میں شراب نوشی کے ساتھ ساتھ اسلحہ کی بھی نمائش کی جاتی ہے۔

نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ پابندی علاقے کے منتخب نمائندوں اور عمائدین کی درخواست پر لگائی جارہی ہے، آئندہ ایسے پروگرامز منعقد ہونے پر متعلقہ تھانے کارروائی کرسکیں گے۔

خیال رہے کہ خیبر پختون خوا میں کچھ عرصے سے خواجہ سرائوں پر تشدد کے واقعات میں اضافہ ہورہا ہے جب کہ کئی خواجہ سرا ہلاک بھی ہوچکے ہیں، علاقے کے عمائدین گزشتہ کئی برس سے ایسے پروگرامز پر پابندی کا مطالبہ کررہے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں