The news is by your side.

Advertisement

احساس، بی آئی ایس پی سینٹرز کے باہر سیاسی سرگرمیوں پر پابندی عائد

کراچی: احساس اور بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے سینٹرز سے متعلق سندھ پولیس نے ہدایت جاری کی ہے کہ ان مقامات پر سیاسی سرگرمیاں نہ کرنے دیا جائے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق کراچی میں سندھ پولیس نے احساس اور بی آئی ایس پی کے مراکز کے باہر مختلف جماعتوں کی سرگرمیوں پر پابندی عائد کر دی ہے، اس سلسلے میں آئی جی سندھ مشتاق احمد مہر نے صوبے بھر کے آپریشنل ڈی آئی جیز اور ایس ایس پیز کو خط لکھ کر مطلع کر دیا ہے۔

خط میں ہدایت کی گئی ہے کہ ان سینٹرز کے اطرف کسی جماعت کو جھنڈا لگانے کی اجازت نہیں ہے، کوئی بھی تنظیم کسی فرد کی تصویر نہ لگائے اور اس پابندی پر عمل درآمد یقینی بنایا جائے۔

احساس پروگرام: 5 دن کے دوران مستحقین میں28.5ارب تقسیم کیےگئے،اسد عمر

خط میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس پابندی کا مقصد کسی بھی ناخوش گوار واقعے سے بچنا ہے، اس لیے متعلقہ ڈی ایس پیز ہر سینٹر پر اپنی موجودگی یقینی بنائے، اور ضلعی ایس ایس پیز ان مراکز پر سوشل ڈسٹینسنگ کے ضابطے پر عمل درآمد کو بھی یقینی بنائیں۔

خیال رہے کہ احساس ایمرجنسی کیش پروگرام کے ذریعے رقوم کی تقسیم کا سلسلہ جاری ہے، گزشتہ 5 دن کے دوران مستحقین میں 28.5 ارب تقسیم کیے جا چکے ہیں جب کہ اس دوران 23 لاکھ سے زائد مستحقین میں رقم تقسیم کی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں