The news is by your side.

Advertisement

چوڑیوں کی قیمتوں میں ہوشربا اضافے کےخلاف قرارداد

لاہور:پنجاب کے بازاروں میں عید الفطرکی آمد سے قبل چوڑیوں کی قیمتوں میں ہوشربا اضافے کے خلاف قرارداد پنجاب اسمبلی سیکرٹریٹ میں جمع کرادی گئی۔

تفصیلات کے مطابق یہ قرارداد مسلم لیگ (ن) کی رکن پنجاب اسمبلی عنیزہ فاطمہ کی جانب سے جمع کروائی گئی، قرارداد کے متن میں کہا گیا ہے کہ مہنگائی کے ستائے عوام پہلے ہی بہت پریشان ہیں اور اب چوڑیوں کے ریٹ بھی بڑھا دیئے ہیں۔

قرارداد میں انہوں نے کہا کہ عید کے موقع پر لڑکیوں کے لیے کانچ کی نئی چوڑیاں خریدنا کسی بڑے تحفے سے کم نہیں۔چوڑیوں کا شمار خواتین کے سنگھار میں سب سے سستی آئٹم میں ہوتا ہے۔مگر موجودہ مہنگائی کی لہر نے بچیوں اور عورتوں سے یہ حق بھی چھین لیا ہے ۔

انہوں نے قرار داد میں یہ بھی کہا ہے کہ حکومت جہاں کئی محاذوں پر ناکام ہوئی ہے وہاں چوڑیوں کی قیمتوں کو کنٹرول کرنے میں بھی ناکام ہوئی ہے۔قرارداد میں حکومت سے مطالبہ کیا گیا ہے کہ چوڑیوں کی قیمتوں کو کنٹرول کرے۔

یاد رہے کہ مالی سال 19-2018 کے گیارہویں ماہ (مئی) کے تیسرے ہفتے میں مہنگائی کی شرح میں 0.33 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا جبکہ کم آمدنی والے طبقے کے لیے قیمتوں کے حساس اشاریے میں 0.38 فیصد اضافہ ریکار ڈ کیا گیا۔

ادارہ شماریات کے مطابق گزشتہ ہفتے کے مقابلے میں 8 ہزار تا 12 ہزار آمدنی، 12 ہزار تا 18 ہزار آمدنی، 18 ہزار تا 35 ہزار تک اور 35 ہزار روپے سے زائد آمدنی والے افراد کے گروہوں کے لیے قیمتوں کے حساس اعشاریے میں بالترتیب 0.36، 0.36، 0.33، 0.29 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں