کراچی :کالعدم تحریک طالبان کے کارندے سمیت 8دہشت گرد گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی :کالعدم تحریک طالبان کے کارندے سمیت 8دہشت گرد گرفتار

کراچی : پولیس نے رینجرز کی مدد سے کالعدم تحریک طالبان سوات گروپ کا کارندہ پکڑ لیا۔ ملزم قانون نافذ کرنے والے اداروں پر حملوں میں ملوث تھا، رینجرز نے مختلف کارروائیوں میں آٹھ ملزمان دھرلئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے سعید آباد سے کالعدم تحریک طالبان سوات گروپ کا دہشت گرد رینجرز کی مدد سے گرفتارکرلیا گیا۔

کالعدم ٹی ٹی پی کارندے نے تھانے پر بم پھینکا تھا اورسیکورٹی فورسز پر حملے کئے۔ مطلوب دہشتگرد دوہزار آٹھ سے روپوش تھا۔

ملزم سے ایک کلاشنکوف، پندرہ راؤنڈز، دو ڈیٹونیٹرز برآمد ہوئے۔ رینجرز نے شہر کے مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرکے آٹھ ملزمان کو دھرلیا ۔

پکڑے جانےوالوں میں ڈاکو اور منشیات فروش شامل ہیں، ترجمان رینجرز کے مطابق ملزمان سے اسلحہ ،مسروقہ سامان اور منشیات برآمد کی گئی۔


گرفتار دہشت گرد کی انٹروگیشن رپورٹ اے آروائی نیوز کو موصول


علاوہ ازیں کراچی میں سعید آباد سے گرفتار دہشت گرد کی انٹروگیشن رپورٹ اے آروائی نیوز کو موصول ہو گئی، گرفتار ملزم سلیمان نے دوران تفتیش انکشافات کیے کہ 2014 میں اتحاد ٹاؤن میں گھر کے ساتھ خالی پلاٹ میں بال بم آئی ای ڈی، خودکش جیکٹ، اور دستی بم چھپائے۔

بچوں نے خالی پلاٹ میں آگ لگائی جس سے ڈمپ کیاہوا بارود پھٹ گیا ،2008 میں آرمی کے آپریشن کو روکنے کیلئے ایک گھنٹے تک ساتھیوں کے ہمراہ فائرنگ کی ،آپریشن روکنے کیلئے بھاری ہتھیاروں سے فائرنگ کیا کرتے تھے۔

سوات کے مین روڈ پر ساتھیوں کے ہمراہ تین مختلف مقامات پرمائن نصب کیا، گرفتار ملزم نے ٹارگٹ کلر اور ریکی کرنے والے ساتھیوں کے نام بھی بتادیئے۔

گرفتار ملزم کے مطابق 2013 میں اے این پی کے رہنما بشیر جان کے جلسے میں رکشے سے دھماکہ بھی کیا تھا،2013 میں اتحاد ٹاؤن میں اے این پی کے کارکن کی ٹارگٹ کلنگ کی ،2008 میں خیبرپختونخواہ میں شمزو تھانے کا گھیراؤ کرکے ایف سی اور پولیس اہلکاروں کو اغوا کیا۔

پولیس اور ایف سی اہلکاروں کو ساتھیوں کی رہائی کے بعد چھوڑاگیا ،2014 میں محمد خان کالونی میں گھر میں اسلحہ چھیاپا جسے ایک ہفتے کے بعد ایک ساتھی کو دیدیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں