The news is by your side.

Advertisement

امریکہ کے سابق صدر بارک اوباما نے اپنی اٹھاون ویں سالگرہ منائی

واشنگٹن : سابق امریکی صدر بارک اوباما نے چار اگست کو اپنی 58ویں سالگرہ منائی، اپنی اٹھاون ویں سالگرہ کے موقع پر اوبامہ بہت خوش گوار موڈ میں تھے۔

انہوں نے مہمانوں سے کہا کہ جیسے جیسے ان کی عمر بڑھ رہی ہے وہ معمرافراد کے فلاحی پروگراموں پر زیادہ توجہ دینے لگے ہیں۔

امریکی میڈیا کے مطابق چار اگست 1961 کو امریکی ریاست ہوائی میں پیدا ہونے والے سیاہ فام بچے کا نام براک اوباما رکھا گیا تو کسے معلوم تھا کہ یہ نام دنیا بھر میں شہرت حاصل کرے گا۔

سال 2009 میں امریکا کے 44 ویں اور تاریخ کے پہلے سیاہ فام صدر کی حیثیت سے حلف اٹھانے والے بارک اوباما نے کولمبیا اور ہارورڈ یونیورسٹی سے قانون کی ڈگری حاصل کی۔

اس کے بعد بارہ سال کے طویل عرصے تک شکاگو یونیورسٹی میں لاء کے استاد کے طور پر اپنی خدمات سر انجام دیتے رہے لیکن پھر 2004ءمیں ڈیموکریٹک پارٹی کی طرف سے امریکی سینیٹ کے رکن منتخب ہوئے۔

سینیٹ کی رکنیت حاصل کرنے کے بعد اوبامانے جلد ہی پارٹی اور ملکی سطح پر اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا اور2009میں امریکا کے 44ویں صدر کے طور پر منتخب ہوئے۔

عراق و افغانستان کی جنگ کے نتیجے میں اوباما کو عالمی سطح پر سخت تنقید کا سامنا کرنا پڑا لیکن اس کے باوجود 2012ءکے صدارتی انتخابات میں دوبارہ امریکا کے صدر منتخب ہوئے، جن کے عہد ختم ہونے کے باوجود ان کی مقبولیت کا گراف اب بھی اونچا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں