The news is by your side.

Advertisement

صدارتی انتخابات ملتوی کرنے کی تجویز، سابق صدراوباما کی ٹرمپ پر تنقید

واشنگٹن : سابق صدراوباما نے امریکی صدر ٹرمپ پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے امریکی ڈاک کے نظام پر بے بنیاد الزامات کسی طور قبول نہیں، ڈاک کے ذریعے ووٹنگ عوام کا حق ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدراوباما نے امریکی صدر ٹرمپ کی جانب سے ڈاک کے ذریعے ووٹنگ کو ناقص اوردھاندلی زدہ قرار دینے پر کہا کہ عوام کوڈاک کےذریعےووٹ ڈالنےکاحق حاصل ہے، امریکی ڈاک کے نظام پر بے بنیاد الزامات کسی طور قبول نہیں۔

یاد رہے امریکا کے موجودہ صدر ٹرمپ صدارتی انتخابات ملتوی کرنے کی تجویزپرقائم ہیں، انھوں نے ڈاک کے ذریعے ووٹنگ کو ناقص قرار دیتے ہوئے دھاندلی کا خدشہ ظاہر کردیا ہے۔

صدر ٹرمپ نے کہا تھا کہ ڈاک کےذریعےووٹنگ ناقص اوردھاندلی زدہ ہوگی، مناسب اندازمیں درست ووٹنگ تک انتخابات کوملتوی کیا جائے۔

ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ ڈیموکریٹس ووٹنگ میں غیر ملکی اثرو رسوخ کی بات کرتے ہیں، انہیں معلوم ہونا چاہیے کہ ڈاک کے ذریعے ووٹنگ غیر ممالک کی جانب سے انتخابات پر اثر انداز ہونے کا آسان راستہ ہے۔

خیال رہے امریکامیں صدارتی انتخابات رواں سال نومبرمیں منعقد ہونے ہیں ، کوروناکےباعث امریکیوں کی بڑی تعدادڈاک کےذریعےووٹ ڈالے گی۔

امریکی میڈیا کے مطابق امریکی آئین کے تحت ٹرمپ کوانتخابات ملتوی کرنے کا اختیار نہیں، انتخابات ملتوی کرنے کا اختیار صرف کانگریس کے پاس ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں