لا لیگا کےاہم میچ میں ریال میڈرڈ کوبارسلونا سےشکست -
The news is by your side.

Advertisement

لا لیگا کےاہم میچ میں ریال میڈرڈ کوبارسلونا سےشکست

سینٹیاگو: اسپین کی فٹبال لیگ کے اہم میچ میں بارسلونا نے ریال میڈرڈ کو 3-0 سے شکست دے کرپوائنٹس ٹیبل پر پہلی پوزیشن حاصل کرلی۔

تفصیلات کے مطابق سینٹیاگو میں کھیلے گئے اسپین فٹبال لیگ کے اہم میچ میں بارسلونا نے ریال میڈرڈ کوشکست دے دی جس کے بعد ریال میڈرڈ کے ٹائٹل کی دوڑ سے باہر ہونے کے امکانات پیدا ہوگئے ہیں۔

فٹبال لیگ لالیگا کے اہم میچ میں بارسلونا کی جانب سے سواریز نے کھیل کے 54 ویں منٹ میں پہلا گول کرکے ٹیم کو برتری دلائی جبکہ میسی نے دوسرا گول کیا۔

ریال میڈرڈ کو میچ کے 63 ویں منٹ میں اس وقت بڑا دھچکا لگا جب ڈینی کیرویجال کو ریفری نے ریڈ کارڈ دکھا کر گراؤنڈ سے باہر کردیا۔

بارسلونا کی جانب سے ویڈال نے تیسراگول کرکے ٹیم کی جیت کو یقینی بنایا تاہم اسٹار کھلاڑی رونالڈو اور گیراتھ بیل کی موجودگی میں ریال میڈرڈ میچ میں کم بیک کرنے میں ناکام رہی۔

خیال رہے کہ بارسلونا نے ریال میڈرڈ کے خلاف جیت کے ساتھ 45 پوائنٹس حاصل کرکر پہلی پوزیشن اپنے نام کرلی ہے۔

یاد رہے کہ بارسلونا کی رواں برس اگست میں اسپینش سپرکپ میں ریال میڈرڈ سے ہونے والی شکست کے بعد یہ مسلسل 25 ویں کامیابی ہے جبکہ ان کے ایک اہم کھلاڑی نیمار کلب چھوڑ کرجاچکے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں