ڈبلیو ڈبلیو ای منی ان دی بینک، جندر مہل نے ٹائٹل کا کامیاب دفاع کرلیا wwe
The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای منی ان دی بینک: جہندرمل ٹائٹل کا دفاع کرنے میں کامیاب

سینٹ لوئس: ڈبلیو ڈبلیو ای منی ان دی بینک ایونٹ میں جندر مہل نے اورٹن کو شکست دیکر ٹائٹل کا کامیاب دفاع کیا، اسی ایونٹ میں بیرن کوربن نے پہلی بار ڈبلیو ڈبلیو ای مسٹر منی ان دی بینک کا اعزاز اپنے نام کیا۔


تفصیلات کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای منی ان دی بینک ایونٹ میں جندر مہل نے ایک بار پھر رینڈی اورٹن کو سنگھ برادرز کی مدد سے شکست دے کر’ڈبلیو ثبلیو ای چیمپئن‘ ٹائٹل کا کامیاب دفاع کرلیا ہے۔

ڈبلیو ڈبلیو ای ٹائٹل میچ کا آغاز ہوا تو یو محسوس ہو رہا تھا کہ رینڈی اورٹن جندر مہل کو باآسانی شکست دے دیں گے تاہم سنگھ برادرز کی بار بار مداخلت پر ایسا ممکن نہ ہوسکا۔

ریفری نے سنگھ برادرز کو باہر جانے کا کہہ دیا تاہم سنگھ برادرز نے رینڈی اورٹن کے والد جو قریب ہی تماشائیوں میں بیٹھے نظر آرہےتھے ان پر حملہ کردیا۔ رینڈی اورٹن سے یہ دیکھا نہ گیا اور انہوں نے سنگھ برادرز کو رنگ سے باہر جاکر خوب داؤ پیج لگائے۔

رینڈی اورٹن سنگھ برادرز کو رنگ سے باہر ڈھیر کرنے کے بعد جیسے ہی رنگ میں داخل ہوئے تو انہوں نے جندر مہل پر حملہ کرنا چاہا تاہم جندر مہل نے انہیں اپنا آخری داؤ (خلاص) مار کر ٹائٹل کا کامیاب دفاع کرلیا۔

دوسرے مقابلے میں مسٹر منی ان دی بینک کا اعزاز بیرن کوربن نے اپنے نام کرلیا اس لیڈر میچ میں بیرن کوربن کے ساتھ اے جے اسٹائلز، سمیع زین، کیون اونز، ڈولف زیگلر نے حصہ لیا مگر کامیابی بیرن کوربن کے نام رہی۔

اس کامیابی کے بعد کوربن کو منی ان دی بینک بریف کیس مل گیا جس کی بدولت وہ کسی بھی وقت ڈبلیو ڈبلیوای چیمپئن شپ میچ کے لیے اسے استعمال کرسکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں