The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کی فلائٹ سے مسافروں کا سامان غائب

اسلام آباد / کراچی : پی آئی اے کے ذریعے بارسلونا سے اسلام آباد آنے والے مسافروں کا سامان پانچ روز سےغائب ہے، جبکہ کراچی سے اسلام آباد کی فلائٹ تین بار منسوخ کرنے پر مسافروں کے صبر پیمانہ لبریز ہوگیا۔ مسافروں نے انتظامیہ کو کھری کھری سنادیں۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے میں بد نظمی کا ایک اور واقعہ سامنے آگیا، باکمال لوگ لاجواب سروس کا نعرہ لگانے والی پی آئی اے میں ایسا کبھی ہوتا ہوگا مگراب یہ نعرہ پرانا ہوگیا، لاجواب سروس لوگوں کے لیے درد سر بن گئی۔

بارسلونا سےاسلام آباد آنے والی فلائٹ کی خاتون مسافر کا سامان غائب ہوگیا۔ خاتون مسافر نے بےنظیر انٹرنیشل ایئرپورٹ پرشدید احتاج کیا، متاثرہ خاتون کا کہنا ہے کہ پانچ دن سے دھکے کھا رہے ہیں، سامان نہیں مل رہا۔

دوسری طرف پی آئی اے کی بدانتظامی کی وجہ سے مسافراذیت کا شکار ہیں۔ کراچی سے اسلام آباد کی فلائٹ تین بار تاخیر کاشکار ہوئی۔

پی آئی اے انتظامیہ کی جانب سے صبح سات بجے کی فلائٹ پی کے تھری ڈبل زیرو کے مسافروں کو دوپہر ایک بجے کی فلائٹ پر ٹرخایا گیا۔

مسافر ایک بجے پہنچے تو انتظار میں ایک گھنٹہ اور بڑھادیا جس پر مسافروں کے صبر کا پیمانہ لبریز ہوگیا، انتظار کی اذیت برداشت کرنے والے مسافروں نے پی آئی اے انتظامیہ پر اپنے شدید غم و غصے کا اظہار کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں