The news is by your side.

Advertisement

بیٹری چارج کرنے والی ایپ سے آپ کا موبائل بالکل غیر محفوظ ہے

کراچی: موبائل فون صارفین کی سیکیورٹی پرکھنے والے ادارے نے صارفین کو خبردار کیا ہے کہ وہ گوگل پلے اسٹور پر موجود بیٹری چارج کرنے والی ایپلیکشنز  ہرگز ڈاؤن لوڈ نہ کریں۔

رسک آئی کیو کی جانب سے جاری ہونے والے تنبیہ بلاگ میں کہا گیا ہے کہ بیٹری بچانے یا چارج کرنے کا دعویٰ کرنے والی اینڈرائیڈ ایپلیکشنز استعمال کرنے والے صارفین کا موبائل ڈیٹا، لوکیشن، نمبرز اور میسجز غیر محفوظ ہیں۔

اعلامیہ میں کہا گیا ہے وہ صارفین جن کے موبائل میں یہ ایپلیکشن موجود ہیں اُن کا تمام ڈیٹا ہیکرز کسی بھی وقت لیک کرسکتے ہیں اور وہ آسانی سے کسی بھی اینڈرائیڈ ڈیوائس تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔

بلاگ میں مزیدکہا گیا ہے کہ گوگل پلے اسٹور پر موجود اپلیکیشنز آپ کے فون کو وائرس سے صاف کرنے اور بیٹری کی کارکردگی کی بہتر بنانے کا دھوکا دے کر تمام ڈیٹا تک باآسانی رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔

رسک آئی کیو میں شائع ہونے والے بلاگ میں کہا گیا ہے کہ کسی بھی بڑے ادارے کی تصدیق کے بغیر کوئی ایپلیکشن اپنے موبائل میں ڈاؤن لوڈ نہ ڈکریں وگرنہ آئی ایم ای آئی، فون نمبرز، اسمارٹ ڈیوائس کا ماڈل، برانڈ سب ہیکرز کے پاس پاس پہنچ سکتا ہے۔

بلاگ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس وقت  تقریبا 6 لاکھ سے زائد صارفین جعلی اور دھوکا دہی پر مبنی ایپلیکشن استعمال کررہے ہیں، ایسے تمام لوگ فوری طور پر اپنے موبائل کو ری سیٹ کر کے اینٹی مالور پروگرام ڈالیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں