نیویارک کی سڑکوں پر کچرا اٹھانے والی لڑکی کی مقابلہ حسن میں شرکت
The news is by your side.

Advertisement

نیویارک کی سڑکوں پر کچرا اٹھانے والی لڑکی کی مقابلہ حسن میں شرکت

نیویارک: سڑکوں پر جھاڑوں لگانے اور کچرا اٹھانے والی بیوٹی کوئین نے مقابلہ حسن میں شرکت کر کے فیشن انڈسٹری میں تہلکہ مچا دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی شہر نیویارک کے علاقہ بروکلین سے تعلق رکھنے والی تئیس سالہ نکول نے مقابلہ حسن میں شریک درجنوں لڑکیوں کو پیچھے چھوڑتے ہوئے رننر اپ ہونے کا اعزاز حاصل کر لیا ۔

نکول ڈوز کے مطابق انہوں نے سلور اسکرین کی چمکدار دنیا کے بجائے کچرے کے کاروبار کو بطور کیرئر اپنانے کا فیصلہ کیا ہے، یہ گندا کام ہے، لیکن مجھے فرق نہیں پڑتا، میں وہاں سے باہر نکلنا چاہتی ہوں تاکہ کچھ مختلف کرسکوں۔

ڈوز اپنے یونٹ میں صرف ایک واحد عورت ہےاور اپنے والد کےنقش قدم پر چلی، جنہوں نے حفظان صحت کے شعبے میں تقریبا 20 سال تک کام کیا ۔

نکول کا کہنا ہے کہ دنیا ان کے اس فیصلے سے حیران ہے لیکن وہ سمجھتی ہیں کہ انہیں اپنے فیصلے پر کوئی شرمندگی نہیں کیوں کے محنت میں ہی عظمت ہے۔

اگر آپ کو نکول کے ساتھ سیلفی یا آٹو گراف لینا ہے تو اس کے لیے کسی اپائنٹمنٹ کی ضرورت نہیں ، بیوٹی کوئن تو نیویارک کی سڑکوں پر جھاڑوں لگاتے اور کچرا اٹھاتے ہی نظر آ جائے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں