The news is by your side.

Advertisement

انگلش آل راؤنڈر بین اسٹوکس نے پذیرائی کے ریکارڈ توڑ دئیے

لندن: انگلش کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر بین اسٹوکس نے پذیرائی کے ریکارڈ توڑ دئیے۔

تفصیلات کے مطابق انگلش کرکٹ ٹیم کے مایہ ناز آل راؤنڈر بین اسٹوکس نے لیڈز ٹیسٹ جتوا کر وکی پیڈیا پر امریکی گلوکارہ ٹیلر سوئفٹ سے زیادہ سرچ کیے جانے والے شخصیت بن گئے۔

ریسرچ کے مطابق رواں ہفتے اسٹوکس کی تاریخی اننگز کو امریکی گلوکارہ ٹیلر سوئفٹ کے نئے میوزک البم سے زیادہ لوگوں نے سرچ کیا۔

واضح رہے کہ امریکی گلوکارہ ٹیلر سوئفٹ نے حال ہی میں لوور کے نام سے نیا میوزک البم ریلیز کیا ہے۔

یاد رہے کہ تیسرے ایشیز ٹیسٹ میں بین اسٹوکس کی شاندار ناقابل شکست سنچری کی بدولت انگلینڈ نے آسٹریلیا کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد ایک وکٹ سے شکست دی تھی۔

میچ کی چوتھی اننگ کے دوران جب ایک کے بعد ایک کھلاڑی آﺅٹ ہونا شروع ہوا تو سب کو یہی امید تھی کہ اس بار کی ایشز سیریز آسٹریلیا کے نام رہے گی لیکن مڈل آرڈر بلے باز بین سٹوکس نے بھرپور جان لڑائی اور اسے تاریخ کا سب سے دلچسپ ٹیسٹ میچ بنادیا۔

بین سٹوکس نے 135 رنز کی شاندار اننگ کھیلی اور لوئر آرڈر بلے بازوں کے ساتھ مل کر 359 رنز کا ہدف حاصل کیا۔ میچ کے دوران ایک طرف تو بین سٹوکس جم کر کھڑے رہے لیکن دوسری طرف 5 کھلاڑی 53 رنز بنا کر آﺅٹ ہوگئے۔

انگلینڈ اور آسٹریلیا کے درمیان پانچ ٹیسٹ میچوں کی سیریز 1-1 سے برابر ہے جبکہ سیریز کا چوتھا ٹیسٹ میچ 4 ستمبر سے کھیلا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں