The news is by your side.

Advertisement

دو اخروٹ روزانہ کھائیں، دل کے امراض دور رہیں ،امریکی ماہرین

کیا آپ کو معلوم ہے کہ اخروٹ کھانے کی عادت آپ کو دل کے دورے سے بچا سکتی ہے؟جی ہاں امریکی ڈاکٹروں نے دعوی کیا ہے روزانہ دو اخروٹ کھانا امراض قلب سے بچانے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

امریکی ماہرین کے مطابق اخروٹ میں ایسے پروٹینز، وٹامنز اور فیٹس ہوتے ہیں جو جسم میں کولیسٹرول لیول کو کم رکھنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں، جس سے دل کے دورے کا خطرہ بھی کم ہو جاتا ہے۔

امریکی ادارے میں ہونیوالی تحقیق کے مطابق اگر اخروٹ کا استعمال روزانہ کیا جائے تو اس سے دل مضبوط ہوگا اور دل کی بیماریاں دور رہیں گی کہ اگر کسی کو دل کے مسائل کا سامنا ہو اور دل کے مسلز کمزور ہونے لگیں تو انہیں چاہیے کہ باقاعدگی سے دو اخروٹ روزانہ کھائیں.

سائنسدانوں کا کہنا ہے کہ اخروٹ خون کی شریانوں سے متعلق امراض کے خطرات کو کم کرتے ہیں، اخروٹ کو کھانے سے کولیسٹرول کی سطح میں کمی آتی ہے.

اخروٹ میں وٹامن اے۔وٹامن بی۔ وٹٓامن سی کی کچھ مقدار کے علاوہ معدنی اجزا مثلا فولاد ، تانبہ، فاسفورس، کوبالٹ، میگنیشم، سم الفار، کبرلٹ، پوٹایشیم، سوڈیم جیسے قیمتی اجزا پائے جاتے ہیں، جو بدن کی تعمیر و مرمت میں بڑی اہمیت کا حامل ہوتے ہیں۔

اخروٹ کو ڈرائی فروٹ کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے یعنی خشک میوہ جات میں بڑی اہمیت رکھتا ہے اور کھانے میں بہت مزے کا ہوتا ہے لیکن اس کو زیادہ نہیں کھانا چائیے کیونکہ یہ گرم ہوتا ہے اس لیے لوگ اسے بطور میوہ سردیوں میں استعمال کرتے ہیں۔

سرد برفانی علاقوں کے لوگ موسم کی شدتوں کا مقابلہ کرنے کے لیے اس کا بکثرت استعمال کرتے ہیں اور میدانی علاقوں کے لوگوں میں بھی یہ رغبت سے استعمال ہوتا ہے۔ اپنے غذائی حراروں کے سبب موسم سرما میں جسم میں طاقت اور حرارت کا احساس دلاتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ غذا اور دوا کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں