site
stats
صحت

کوئلے کے حیرت انگیز فوائد

کوئلے کے کئی فوائد ہیں، کوئلہ توانائی کے حصول یا صنعتی ایندھن کا سب سے بڑا وسیلہ ہے اور خاص طور پر دیگر ایندھنوں کے مقابلے میں بہت سستا ہے، کوئلے کو بجلی پیدا کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جاتا ہے اور آسانی سے ذخیرہ شدہ بھی ہے۔

کوئلے میں کاربن کا عنصر نمایاں ہوتا ہے جو اس کا 50 فیصد سے زیادہ وزن 70 فیصد سے زائد بناتا ہے، وہ درخت جو کسی وجہ سے زمین میں دفن ہوجاتے ہیں ہزاروں سال بعد حرارت اور دباؤ کی وجہ سے کوئلہ بن جاتے ہیں۔


کوئلہ توانائی کے طور پر استعمال کی جانے والے ایندھن کے ساتھ ساتھ انسانی صحت کیلئے بھی فائدہ مند ہے، اس کے علاوہ آج ہم آپ کو اس کے وہ فوائد بھی بتائیں گے کہ جنہیں پڑھ کر آپ میں سے اکثر لوگ دم بخود رہ جائیں گے کیونکہ اب کالی رنگت سے پریشان افراد کو فکر کرنے کی ضرورت نہیں۔

کالا سیاہ نظر آنے والا کوئلہ دراصل اپنے اندر بے پناہ خوبیاں لیے ہوئے ہے، کوئلہ وہ خاص چیز ہے جو افادیت سے بھرپور ہے۔ ہیرے کی تلاش بھی کوئلے کے تراشے جانے پر مکمل ہوتی ہے۔

کوئلہ جہاں بار بی کیو اور دیگر کھانوں کو مزید لذیذ بناتا ہے وہیں آپ کے چہرے کی جھائیاں دور کرنے اورکلینزر کے طور پر جلد کو تروتازہ رکھنے اورچہرے کے داغ دھبوں کو ختم کنے کیلئے استعمال کیا جاتا ہے۔

کوئلے کے ذریعے کیا جانے والا ڈیٹوکس بھی بے حد مقبول ہے۔ اس کے علاوہ کوئلے کے استعمال سے آپ اپنے پیلے اور گندے دانتوں کو صاف شفاف بھی رکھ سکتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top