site
stats
صحت

نہارمنہ گرم پانی پینے کے فوائد

water

طبی ماہرین نے کہا ہے کہ گرم پانی پینے کے بے شمار فوائد ہیں، جن میں وزن میں کمی، سانس لینے میں آسانی اور ہاضمہ بھی درست رہتا ہے اس کے علاوہ گرم پانی پینے سے جسم سے نقصان دہ اجزاء کا اخراج ہوتا ہے۔

ماہرین کے مطابق گرم پانی پینے سے جسم کا درجہ حرارت بلند ہوگا جس سے میٹابولزم ریٹ بڑھ جائے گا اور ہم بآسانی وزن کم کر پائیں گے۔

اس کے علاوہ بھوک میں کمی ہوتی ہے اور کم غذا کھانا معدے کیلئے بے حد فائدہ مند ہے، اس کے ساتھ ہماری آنتیں بھی صاف ہوجاتی ہیں۔

صدیوں پرانی اس چینی حکمت میں سچائی ہے، گرم پانی کے استعمال سے سر کا درد، ہائی بلڈ پریشر، خون کی کمی، مثانے کی گرمی، کھانسی اور زکام سے نجات اور دیگر مسائل سے چھٹکارا مل جاتا ہے۔

ٹھنڈا پانی پینے کے نقصانات

اس کے برعکس ٹھنڈا پانی وقتی طور پر تو سکون فراہم کرتا ہے لیکن اس کے نقصانات زیادہ ہیں، ٹھنڈے پانی کے اثرات جوانی کے بعد اثر انداز ہوتے ہیں، بلکہ جوانی میں ہونے والا دل کا دورہ بھی اسی کے سبب ہوتا ہے کیونکہ ٹھنڈا پانی دل کی رگوں کو جوڑ دیتا ہے۔

ٹھنڈے مشروبات بھی ہاٹ اٹیک کی بڑی وجوہات میں سے ایک ہے۔ ٹھنڈا پانی جگر کی نابودی کا سبب بنتا ہے اس سے چربی چپک جاتی ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہر روز صبح جلدی اٹھیں اور گرم پانی پیئں لیکن یاد رہے کہ اس کے بعد پنتالیس منٹ تک کچھ نہیں کھانا پینا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top