The news is by your side.

Advertisement

پاک سری لنکا میچ کے دوران بہترین کارکردگی، ٹریفک اہل کاروں کے لیے انعامات

کراچی: شہر قائد کے نیشنل اسٹیڈیم میں پاک سری لنکا ٹیسٹ سیریز کے انعقاد کے یادگار لمحوں میں ٹریفک پولیس اہل کاروں کی کارکردگی بہترین قرار دے دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں پاک سری لنکا ٹیسٹ سیریز کے میچ کے موقع پر بہترین طریقے سے ٹریفک سنبھالنے کے لیے ٹریفک پولیس اہل کاروں میں سرٹیفکیٹ تقسیم کیے گئے، بہترین کارکردگی کو سراہنے کے لیے انھیں انعامات سے بھی نوازا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق اس سلسلے میں اسکاؤٹ آڈیٹوریم میں ٹریفک پولیس کی تقریب منعقد کی گئی، جس میں ایس ایس پی ٹریفک ساؤتھ امیر سعود مگسی نے خطاب کیا، تقریب میں ڈی ایس پی سیکورٹی سعید آرائیں، ڈی ایس پی ایڈمن ارشد اور دیگر افسران بھی شریک تھے۔

تقریب میں ڈسٹرکٹ ساؤتھ میں بہترین کارکردگی دکھانے والے 6 افسران اور 300 سے زائد اہل کاروں میں سرٹیفکیٹ تقسیم کیے گئے، اہل کاروں کو سرٹیفیکیٹ کے ساتھ انعامات بھی دیے گئے۔

اس موقع پر ایس ایس پی امیر سعود مگسی نے خطاب کرتے ہوئے کہا مجھے خوشی ہے کہ میں محنت کرنے والی فورس سے مخاطب ہوں، یہ فورس ہر حال ہر موسم میں محنت سے کام کرتی ہے، سری لنکا اور پاکستان کے میچ کے دوران اس فورس نے بہترین کارکردگی دکھائی، قائد اعظم ڈے، کرسمس اور سال نو کے موقع پر بھی مجموعی کارکردگی انتہائی شان دار رہی۔

ان کا کہنا تھا کہ ٹریفک فورس نے بہت مشکل وقت بھی گزارا ہے، اہل کاروں نے شہادتیں بھی دی ہیں، یقین ہے کہ آپ اسی طرح محنت سے کام کریں گے۔

پاک سری لنکا ٹیسٹ، کراچی پولیس نے سیکورٹی پلان تیار کر لیا

خیال رہے کہ پاکستان اور سری لنکا کے درمیان ٹیسٹ سیریز کے ذریعے ملک میں 10 سال کے بعد ٹیسٹ کرکٹ کی واپسی ہوئی تھی، اس سیریز کا دوسرا میچ 19 سے 23 دسمبر تک کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا گیا تھا۔ اس دوران کراچی پولیس نے بہترین اور جامع سیکورٹی پلان تیار کیا تھا۔ ٹریفک پولیس اہل کار کراچی میں منعقد ہونے والے نائٹ میچز کے دوران بھی بہترین کارکردگی دکھاتے رہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں