The news is by your side.

Advertisement

بھارتی سنگھ اور شوہر کو منشیات کیس میں ضمانت پر رہائی مل گئی

نئی دہلی: ممبئی کی عدالت نے کامیڈین بھارتی سنگھ اور ان کے شوہر ہریش لمبا چھایا کو ضمانت پر رہا کرنے کا حکم دے دیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق اداکارہ بھارتی سنگھ اور ان کے شوہر کو دو دن قبل نارکوٹکس کنٹرول بیورو (ین سی بی) نے گھر پر چھاپے کے دوران منشیات برآمدگی پر دوران تفتیش ڈرگ کے استعمال کے اعتراف کے بعد گرفتار کیا تھا۔

عدالت میں این سی بی نے بتایا کہ بھارتی سنگھ کے گھر اور ان کے شوہر کے پروڈکشن ہاؤس سے 86 اعشاریہ 5 گرام منشیات برآمد ہوئی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق اتنی کم مقدار کی منشیات برآمد ہونے کے باوجود این سی اے نے عدالت سے بھارتی سنگھ اور ہریش لمبا چھایا کو تفتیش کے لیے حراست میں لینے کی اپیل کی تھی۔

عدالت نے این سی بی کی درخواست مسترد کردی تھی اور دونوں کو 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا تھا اور آج ان کی ضمانت پر رہائی کے احکامات جاری کیے گئے۔

مزید پڑھیں: عدالت نے بھارتی سنگھ اور ان کے شوہر کو جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا

بھارتی سنگھ اور ان کے شوہر کے وکیل ایاز خان کے مطابق آج ہم نے جلد ہی ضمانت پر رہائی کی درخواست دی، این سی بی کے افسر اور سرکاری وکیل غیرحاضر رہے جس کے بعد 2 بجے عدالت نے ہماری درخواست منظور کی اور ضمانت پر رہائی کی اجازت دے دی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل این سی بی نے الزام عائد کیا تھا کہ بھارتی سنگھ نے اپنے شوہر کے ذریعے منشیات کی خریداری کا اعتراف کیا تھا۔

این سی بی نے منشیات فروش کے ذریعے بھارتی سنگھ کا نام سامنے آنے پر ان کے گھر اور شوہر کے پروڈکشن ہاؤس پر چھاپہ مارا تھا۔

یاد رہے کہ این سی بی جون میں اداکار سشانت سنگھ راجپوت کی مبینہ خودکشی کے بعد سے بالی ووڈ میں منشیات کے استعمال کے معاملے کی تحقیقات کررہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں