site
stats
انٹرٹینمںٹ

سنجے دت کی فلم بھومی کے ٹریلر نے دھوم مچادی

ممبئی: بالی وڈ اسٹار سنجے دت کی فلم بھومی کے پہلے ٹریلر نے دھوم مچادی، فلم 22 ستمبر کو ریلیز کی جائے گی۔

بالی وڈ اسٹار سنجے دت کی جیل سے رہائی کے بعد بنائی جانے والی فلم بھومی کے پہلے ٹریلر نے مقبولیت میں سب کو پیچھے چھوڑ دیا۔
فلم بھومی میں سنجے دت، ادیتی راؤ حیدری، شیکھر سمن اور سدھانت گپتا نے اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔ فلم کی ہدایت کاری کے فرائض اومنگ کمار نے انجام دئیے ہیں۔

فلم بھومی کی کہانی باپ بیٹی کے رشتے کے درمیان آنے والے اتار چڑھاؤ کے گرد گھومتی ہے جس میں ایک باپ اپنی بیٹی کی حفاظت کی خاطر کیا کیا جتن کرتا ہے۔

آفیشل ٹریلر تقریباً تین منٹ پر محیط ہے جس نے شائقین کو بے حد متاثر کیا ہے۔ فلم کے ہدایت اومنگ کمار کا کہنا ہے کہ سنجے دت نے ادیتی راؤ حیدری کے باپ کا کردار بخونی نبھایا ہے اس فلم میں سنجے دت نے اپنی زندگی کی بہترین پرفارمنس دی ہے۔

بالی وڈ میں گزشتہ دو ماہ سے ریلیز ہونے والی فلمیں مداحوں کو معیار پر پورا نہیں اتر پارہی ہیں۔ سلمان خان کی ٹیوب لائٹ اور شاہ رخ خان کی جب ہیری میٹ سیجل بھی باکس آفس پر کامیاب نہیں ہو پائیں اب دیکھنا یہ ہے کہ سنجے دت کی بھومی باکس آفس پر کامیاب ہو پاتی ہے یا نہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سنجے دت پھر گینگسٹر بنیں گے


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top