The news is by your side.

Advertisement

’پاکستان کی سیاست کا سب سے بڑا ڈاکا پکڑا جاچکا ہے‘

اسلام آباد: مسلم لیگ (ن) کے رہنما احسن اقبال نے کہا ہے کہ پاکستان کی سیاست کا سب سے بڑا ڈاکا پکڑا جاچکا ہے، پی ٹی آئی کی جانب سے بیرونی فنڈنگ پرمنی ٹریل کیوں پیش نہیں کی جاتی؟

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے احسن اقبال نے کہا کہ 15ماہ میں صرف جھوٹ بول کر معیشت کو تباہ کیاگیا، آج لاکھوں لوگ غربت کی لکیر سے نیچے چلے گئےہیں، معیشت کی کہانی سنسنی ہے تواس مزدور کے گھر جاکر دیکھیں جس کا چولہا بجھ چکا ہے۔

انہوں نے کہا کہ دکانداروں کیلئے کرایہ اور بجلی کا بل ادا کرنا مشکل ہوگیا ہے، کسانوں کی فصل تباہ ہورہی ہے اور حکومت حال تک نہیں پوچھتی ، کھاد اور دوائیں مہنگی ہونے سے پیداوار میں بھی کمی ہوگئی ہے۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ کےپی کے اور بلوچستان کے نوجوانوں کو ہماری حکومت اسکالرشپ دےرہی تھی اور اب ہائیر ایجوکیشن کی فنڈنگ تقریباً ختم،نئے منصوبے بند کردیئے گئے۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے نیا انکشاف کیامہنگائی ہوتی ہے توغربت بڑھتی ہے،میں وزیراعظم کو اکنامکس کے نوبل انعام کیلئے تجویز کرتاہوں، غلط پالیسیوں کی وجہ سے مہنگائی کو ڈبل ڈیجٹ پر لےگئے ہیں۔

(ن) لیگ کے رہنما کا کہنا تھا کہ پاکستان کی سیاست کا سب سے بڑا ڈاکا پکڑا جاچکا ہے، سب سے بڑا ڈاکا پی ٹی آئی نے ڈالا ہے ، پی ٹی آئی کی جانب سے بیرونی فنڈنگ پرمنی ٹریل کیوں پیش نہیں کی جاتی؟ کروڑوں روپے کی خوردبرد ناقابل تلافی جرم ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں