بلاول بھٹو زرداری کی شرمین عبید چنائے کو مبارکباد -
The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو زرداری کی شرمین عبید چنائے کو مبارکباد

کراچی : پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے پاکستانی صحافی اورفلمساز شرمین عبید چنائے کی غیرت کے نام پر خواتین کے قتل کے موضوع پر بنائی گئی ڈاکیومینٹری فلم کو آسکر ایوارڈ ملنے پرانہیں مبارکباد دی ہے۔

بلاول بھٹو زرداری نے شرمین عبید کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے اپنی فلمز کے ذریعے پاکستانی خواتین کا کیس بہادری سے اٹھایا ہے اور ملک اپنی ذہین اور بہادر بیٹی پر فخر کرتا ہے۔

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ شہید محترمہ بینظیر بھٹو کا بھی یہی مشن اور خواب تھا کہ پاکستانی خواتین نہ صرف ملکی سطح پر بلکہ عالمی سطح پراپنا کردارادا کریں اور معاشرے میں مردوں کے شانہ بشانہ چلیں۔

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ غیرت کے نام پر قتل معاشرے کے لئے داغ ہے ، انہوں نے نواز شریف حکومت پر زور دیا کہ پاکستان میں غیرت کے نام پر خواتین کے قتل کے خلاف قانون سازی کے معاملے کو سنجیدگی سے لیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان پیپلزپارٹی کی جانب سے غیرت کے نام پر قتل کے خلاف قانون سازی کے لئے گذشتہ سال سینیٹ میں پیش کئے گئے بل کو فوراً مزید کارروائی کے لئے اٹھایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان پیپلزپارٹی اپنے مشن کو آگے بڑھاتے ہوئے خواتین کے حقوق کے تحفظ اور انہیں تمام شعبوں میں سرکردہ کردار دلانے کے لئے اپنی جدوجہد جاری رکھے گی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں