The news is by your side.

Advertisement

کسان کارڈ کے ذریعے فصلوں کی انشورنس کریں گے، بلاول بھٹو زرداری

خان گڑھ: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ وہ کسان دوست منشور لے کر آئے ہیں، کسان کارڈ کے ذریعے فصلوں کی انشورنس کی جائے گی۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے پنجاب کے ضلع مظفر گڑھ کے علاقے خان گڑھ میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہی، بلاول نے کہا ہم کھاد کی بوری 500 روپے میں دیں گے جو آج 1800 کی ہے۔

قبل ازیں بلاول نے خان گڑھ میں نواب زادہ نصر اللہ خان کی قبر پر حاضری دی، انھوں نے فاتحہ خوانی کی اور قبر پر پھول چڑھائے، اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ نواب زادہ نصراللہ خان نے آمروں کے خلاف قابل قدر جدوجہد کی۔

بلاول بھٹو زرداری نے جلسے سے خطاب میں کہا کہ ان کی حکومت کی طرف سے کسانوں کو کسان کارڈ سے سبسڈی اور بلا سود قرضے ملیں گے، گندم، کپاس اور دیگر فصلوں کے لیے امدادی فنڈز مہیا کی جائے گی۔

انھوں نے کہا گنے کے کاشت کاروں کو بھی یقین دلاتے ہیں کہ سی پی آر کو چیک کا درجہ دیا جائے گا، حکومت میں آ کر شعبۂ زراعت اور کسان کو خوش حال بنائیں گے۔

2013 کا الیکشن فکس تھا، ن لیگ اور پیپلز پارٹی کے لیڈر ملک میں پیسا بنانے آتے ہیں، عمران خان


بلاول نے کہا ’یو سی سطح پر فوڈ اسٹورز کھولے جائیں گے جنھیں خواتین چلائیں گی، اقتدار میں آ کر ماؤں بہنوں کا خیال رکھیں گے۔‘

انھوں نے کہا ’جاتی امرا لمیٹڈ کمپنی نے پنجاب کو اپنی جاگیر سمجھا، میں نے جنوبی پنجاب کا مقدمہ ہمیشہ لڑا ہے، چند کٹھ پتلی لوگوں کو آخری دنوں میں جنوبی پنجاب یاد آیا۔‘


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں