The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری 23 دسمبر کو کراچی پہنچیں گے، بلاول بھٹو

کراچی : چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ سابق صدر آصف زرادی 23 دسمبر کو کراچی پہنچ رہے ہیں جس کے بعد پارٹی کی سرگرمیاں مزید عروج پر پہنچیں گی۔

بلاول بھٹو کراچی میں میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے، انہوں نے اعلان کیا کہ پاکستان پیپلز پارٹی کے’ کو چیئرمین‘ اور سابق صدر آصف علی زرداری 23 دسمبر کو کراچی پہنچ رہے ہیں اور پارٹی کی سرگرمیوں میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں گے۔

انہوں نے اپنی جماعت کے چار مطالبات کو دہراتے ہوئے کہا کہ اگر ہمارے مطالبات نہ مانیں گے تو حکومت کے خلاف بھرپور احتجاجی مہم چلائیں گے اور آصف زرداری کی موجودگی سے اس احتجاج میں مزید تیزی آئے گی اور پارٹی ایک نئے جوش اور ولولے کے ساتھ میدان میں آئے گی۔

ایک سوال کےجواب میں بلاول بھٹو نے کہا کہ پاناما لیکس میں شہید بے نظیر بھٹو سمیت ہماری پارٹی کے کسی رہنما کا نام نہیں ہے جسے شک ہے وہ ویب سائیٹ پر جا کر معلوم کرسکتا ہے، پاناما کی تمام معلومات ان کی ویب سائیٹ پر ہر خاص و عام کے لیے دستیاب ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ پیپلز پارٹی حکومت کو بتائے گی کہ اصل اپوزیشن کیا ہوتی ہے، حکومت چاہتی ہے کہ اپوزیشن کو کام کرنے نہ دیا جائے لیکن ہم ہر کسی قسم کے دباؤ کا سامنا کرتے ہوئے اپنے چار مطالبات کی منظوری کے لیئے بھرپور احتجاجی مہم چلائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں