پنجاب میں بچوں کا اغواء ہونا نواز حکومت کی ناکامی ہے،بلاول بھٹو زرداری -
The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں بچوں کا اغواء ہونا نواز حکومت کی ناکامی ہے،بلاول بھٹو زرداری

کراچی : پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے پنجاب میں گذشتہ ماہ کے دوران 715 بچوں کے اغواء اور حکومت کی جانب سے بڑی تعداد میں قوم کے ان بچوں کی اغواء پر خاموشی معنیٰ خیز ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری نے پنجاب میں کم سن بچوں کے اغواء پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ان بدقسمت اور معصوم بچوں کے اعداد و شمار سن کر ایک آدمی کے ذہن میں خوفناک تصویر کشی سامنے آتی ہے،نواز حکومت کی جانب سے اس انسانی سانحے پر خاموشی اور کوئی قدم نہ اٹھانے پر ان کی مذمت کرنی چاہیے۔

بلاول بھٹو زرداری نے مزید کہا کہ صرف لاہور کے بادامی باغ سے روزانہ 3 بچے اغوا ہو تے ہیں لیکن صوبائی حکومت معاملے کو دبانے کے لیے ان بچوں کے والدین پر دباوٴ ڈال رہی ہے کہ وہ اپنے ان بچوں کو گمشدہ قرار دیں پیپلزپارٹی اس امر کی سخت مذمت کرتی ہے۔

مزید جانیے : پنجاب کے مختلف علاقوں سے چھ ماہ میں 652 بچے اغواء سرکاری رپورٹ جاری

بلاول بھٹو زرداری نے اس تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اکثریت کا تعلق غریب خاندانوں سے ہے، اس لیے اس بات کا احتمال ہے کہ ان بچوں کو دہشت گرد سرگرمیوں میں استعمال نہ کیا جائے یا ان کو برین واش کرکے خودکش بمبارنہ بنایا جائے۔

پیپلزپارٹی کے چیئرمین نے اپنے عزم کا اظہار کیا کہ ان رپورٹس پر پوری جماعت کو چونکا دیا ہے اور پوری جماعت اس خوفناک معاملے کو تمام فورمز پر اٹھائے گی کیون کہ پیپلزپارٹی بچوں کو قوم کا مستقبل سمجھتی ہے اور تمام خطرات سے ان کا تحفظ ریاست کی اولین ذمہ داری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں