The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو نے سکھر کے میئر کی دعوت میں شرکت سے انکار کر دیا

سکھر: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے سکھر کے میئر پر ناراضی کا اظہار کرتے ہوئے ان کی دعوت میں شرکت سے انکار کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی پی بلاول بھٹو اس وقت سکھر کے میئر پر شدید ناراض ہوئے جب وہ بے کار پیسا ضایع کرنے پر بلاول بھٹو کے سوال پر تسلی بخش جواب نہ دے سکے۔

میئر سکھر نے پارٹی کا جھنڈا لگانے پر کثیر رقم خرچ کر دی، جس پر چیئرمین پی پی شدید ناراض ہو گئے، انھوں نے میئر سے پوچھا کہ کیا سکھر شہر کے باسیوں کو پینے کا صاف پانی فراہم کر دیا ہے؟

میئر کی جانب سے ’نہیں‘ کا جواب سن کر بلاول بھٹو زرداری نے شدید ناراضی کا اظہار کر دیا، کہا جھنڈا لگانے پر اتنا پیسا کیوں برباد کر رہے ہو۔

یہ بھی پڑھیں:  حکومت نے وعدے پورے نہ کیے تو پیپلز پارٹی عوام کے ساتھ ہوگی: بلاول بھٹو

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ ان کے پاس فالتو پیسے نہیں ہیں جنھیں اس طرح برباد کر دیا جائے، پیسا عوام کو بنیادی سہولتوں کی فراہمی پر خرچ کیا جائے۔

خیال رہے کہ آج گھوٹکی میں چیئرمین پیپلز پارٹی نے کہا کہ حکومت نے وعدے پورے نہ کیے تو پھر پیپلز پارٹی کے عوام کے ساتھ کھڑی ہوگی، ہم سندھ میں یونیورسٹیاں بنانا چاہتے ہیں لیکن وفاق رکاوٹ ہے۔

انھوں نے کہا کہ میں خوش ہوں کہ عمران خان سندھ کو اتنا وقت دے رہے ہیں اور یہاں آ کر جلسے کر رہے ہیں، عمران خان سندھ آئیں اور بار بار آئیں لیکن یہاں آ کر عوام کو دھوکا نہ دیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں