The news is by your side.

Advertisement

ایوان میں مہنگائی کے مسئلے پر طویل بحث ہونی چاہیے، بلاول بھٹو

اسلام آباد: چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ ایوان میں مہنگائی کے مسئلے پر طویل بحث ہونی چاہئے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ ایک دن میں کسی مسئلے کا حل نہیں نکلے گا، ایوان میں مہنگائی کے مسئلے پر طویل بحث ہونی چاہئے، معاشی صورت حال کے باعث کرائم میں اضافہ ہورہا ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ وفاق جان بوجھ کر ایک صوبے کے حالات خراب کررہا ہے، وفاق صوبے کے ساتھ مل کر کام نہ کرے تو مسائل کیسے حل ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت جان بوجھ کر اٹھارویں ترمیم کو چھیڑ رہی ہے، پیپلزپارٹی کے دور میں امن و امان کی صورت حال میں بہتری آئی تھی، امید ہے وزیراعظم اسی ہفتے آئی جی سندھ کا معاملہ حل کریں گے، عوام کے تحفظ کے لیے آئی جی سندھ کا معاملہ جلد حل کیا جانا چاہئے۔

مزید پڑھیں: بلاول بھٹو کی13 فروری کو نیب میں طلبی، زرداری کمپنی کا ریکارڈ لانے کی ہدایت

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ ہم پہلے دن سے آئی ایم ایف اور حکومت گٹھ جوڑ کے خلاف ہیں، حکومت کی نااہلی کی وجہ سے آئی ایم ایف سے ڈیل ہورہی ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ حکومت پارلیمان کو غلط طریقے سے استعمال کررہی ہے، حکومت ایوان سے پی ایم سی آرڈیننس کی زبردستی توسیع چاہتی ہے، حکومت نے آرڈیننس ہی چلانے ہیں تو پارلیمان کو بند کردے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے مہنگائی پر اپوزیشن کا موقف تسلیم کرلیا ہے، حکومت یاد رکھے ایک دن کی بحث سے مہنگائی کا حل نہیں نکلے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں