The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری کو ذاتی معالج فراہم کرنے کی اجازت دی جائے، بلاول بھٹو

اسلام آباد : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ آصف زرداری کو ذاتی معالج فراہم کرنے کی اجازت دی جائے، پرویز مشرف کیس عدلیہ کی تاریخ کیلئے ایک اہم موقع ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پمز اسپتال اسلام آباد میں اپنے والد سے ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ بلاول بھٹو نے کہا کہ سابق صدر آصف زرداری کی طبیعت بدستور ناساز ہے، ان کو ذاتی معالج فراہم کرنے کی اجازت دی جائے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ تمام تر سازشوں کے باوجود سابق صدر کا مورال بلند ہے، آصف زرداری اپنے نظریے، مؤقف اور اصولوں پر قائم ہیں، جو کرنا ہے کرلو آصف زرداری نظریے سے پیچھے نہیں ہٹیں گے۔

انہوں نے کہا کہ سندھ میں بننے والامقدمہ راولپنڈی میں کیوں چلایا جارہا ہے، آصف زرداری نے اپنے کیس کیخلاف سپریم کورٹ سے رجوع کیا ہے، سپریم کورٹ فیصلہ کرے گی کہ کیس کہاں چلنا چاہیے، پیپلزپارٹی کو عدالتوں سے انصاف کی امید ہے، طبی سہولتیں دینی ہیں توسب قیدیوں کو ملنی چاہئیں۔

چیئرمین پیپلزپارٹی کا کہنا تھا کہ پرویزمشرف کیس عدلیہ کی تاریخ کیلئے ایک اہم موقع ہے، اس بار انصاف ہوگا یہ پیغام جائے گا کہ سب کیلئے ایک قانون ہوگا، مشرف کیس میں پوری قوم عدلیہ کی جانب دیکھ رہی ہے جبکہ تبدیلی سرکار مشرف کا ٹرائل رکوانے کی کوشش کررہی ہے، مشرف کیس کے فیصلے سے ملک میں جمہوریت مضبوط ہوگی، ملک کو عوامی خواہشات کے برعکس نہیں چلایا جاسکتا۔

انہوں نے کہا کہ3ماہ سے متعلق کوئی بات مولانا فضل الرحمان نے شیئر نہیں کی، ڈیڈلائن یا ڈیل کا ذکر مولانا صاحب نے ہم سے نہیں کیا، پیپلزپارٹی3اصولوں پر بات کررہی ہے، وفاق کی طرف سے عوام پر غیرجمہوری حملے ہورہے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عوام کے معاشی حقوق کا تحفظ نہ ہو تو ملک نہیں چل سکتا، یہ عدالتیں سابق وزیراعظم کے خلاف فیصلہ دیتی ہیں، امید ہے سب کو انصاف ملے گا، کل اےپی سی ہوگی، جس میں تمام مشکلات کا ذکرکیا جائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں