The news is by your side.

Advertisement

مائنس ون پر پیپلزپارٹی یقین نہیں رکھتی، جمہوری طریقہ اپنائیں گے، بلاول بھٹو

کراچی: پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ مائنس ون پر پیپلزپارٹی یقین نہیں رکھتی، جمہوری طریقہ اپنائیں گے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ سندھ میں پیپلزپارٹی حکومت نہ ہوتی تو این ایف سی، 18ویں ترمیم کب کی ختم ہوچکی ہوتی۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ ہمیں حکومت کی کوئی ضرورت نہیں، ہم اس وقت عوام کے لیے حاضر ہیں، محدود وسائل سے عوام کی خدمت کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کا آخری آپشن والا پیغام عوام کے لیے نہیں کسی اور کے لیے تھا، جن لوگوں کے لیے پیغام تھا انہیں بھی سمجھ آگئی ہے کہ غلطی ہوئی ہے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ اپوزیشن کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے، اختر مینگل کی جماعت بھی اپوزیشن میں شمار کی جارہی ہے، اپوزیشن کو مل کر فیصلہ کرنا ہوگا کہ کیا کردار ادا کرنا ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ ہم جمہوری طریقہ اپنائیں گے، آصف زرداری نے کہا ہے اگر یہ خود گر رہے ہیں تو ہمارا کیا قصور ہے، ہم نے ان کو ایک دن کے لیے نہیں چھوڑا، پہلے دن سے مقابلہ کررہے ہیں، یہ پاکستان کی تاریخ کی سب سے کرپٹ حکومت ہے۔

انہوں نے کہا کہ ملکی تاریخ میں معیشت کو کبھی اتنا نقصان نہیں پہنچا، پاکستان کی زراعت کو اتنا نقصان کبھی نہیں پہنچا، مشکلات جیسی آج ہے ایسی کبھی ماضی میں نہیں ہوئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں