site
stats
پاکستان

شہید بینظیر بھٹو کا خواب پولیو فری پاکستان مکمل کریں گے، بلاول

Bilawal Bhutto

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ پولیو کے عالمی دن پر عہدکرتے ہیں مرض کاصفایا کرینگے،  شہید بینظیر بھٹوکاخواب پولیوفری پاکستان مکمل کریں گے، آصفہ بھٹو پولیوکےخلاف زبردست کام کررہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے پولیو کے عالمی دن کے موقع پر اپنے پیغام میں پولیو کے خلاف جہاد کرنے والوں کو سلام پیش کرتے ہوئے کہا کہ بچوں کو پولیو جیسے مہلک وائرس سے بچانے کی جدوجہدجاری رہے گی، پولیو کے عالمی دن پر عہد کرتے ہیں مرض کا صفایا کرینگے۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ شہید بینظیر بھٹو کا خواب پولیو فری پاکستان مکمل کریں گے، آصفہ بھٹو پولیو کے خلاف زبردست کام کررہی ہیں، بچوں کو معذوری سے بچانے کیلئے پولیو ویکسین لازمی پلائیں۔


مزید پڑھیں : پاکستان پولیو کے خاتمے کے دہانے پر


خیال رہے کہ دنیا بھر میں آج انسداد پولیو کا عالمی دن منایا جارہا ہے، دنیا بھر میں صرف 3 ممالک پاکستان، افغانستان اور نائجیریا ایسے ممالک ہیں جہاں آج کے ترقی یافتہ دور میں بھی پولیو جیسا مرض موجود ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top