The news is by your side.

Advertisement

آزادی صحافت پر قدغن جمہوریت کو کمزورکرنے کے مترادف ہے،بلاول بھٹو

کراچی : پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ آزادی صحافت پر کسی قسم کا قدغن جمہوریت کو کمزور اور معاشرے میں تفریق و عدم مساوات کی حوصلہ افزائی کا باعث بنے گا۔

عالمی یوم آزادی صحافت کے موقع پر اپنے پیغام میں پی پی پی چیئرمین نے کہا کہ پی پی پی آزادی صحافت اور صحافی برادری کو تحفظ فراہم کرنے کی جدوجہد کی سرخیل ہے۔ پاکستان پیپلزپارٹی اور صحافیوں نے مل کر ان آمریتوں کے خلاف لڑے، جنہوں نے جابر حکومتوں کے توسط سے جمہوریت کو بے دخل اور صحافت پر قدغن عائدکی تھیں۔

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ پاکستان پیپلزپارٹی بے توقیر آمروں و دیگر مخالفوں کے ہاتھوں دنیا کی بدترین میڈیا ٹرائل جھیلنے کے باجود ہمیشہ آزادی صحافت کے ساتھ کھڑی رہی ہے کیونکہ ہماری پارٹی کا نظریہ ہی رواداری اور پرایکٹیو پروگریس پرمبنی معاشرے کا قیام ہے۔


مزید پڑھیں : نیشنل ایکشن پلان مکمل ناکام ہوچکاہے ‘بلاول بھٹوزرداری


پی پی پی چیئرمین نے اس امر پر تشویش کا اظہار کیا کہ آزادی صحافت کے متعلق 180 ممالک کی فہرست میں پاکستان کا شمار 139 نمبر پر ہوتا ہے، جو انتہائی نچلی سطح ہے اور دنیا میں اپنی قوم کا بہتر امیج پیش کرنے کے لئے اس ضمن میں بہتری کی ضرورت ہے۔

انہوں نے ن لیگ حکومت کی جانب سے رائٹ ٹو انفارمیشن کی ضمن میں قانون سازی میں بلا جواز تاخیر پر تنقید کی اور اس عزم کا اعادہ کیا کہ پی پی پی کے منتخب نمائندے مذکورہ قوانین کی ہر فورم پر حمایت کریں گے۔

بلاول بھٹو زرداری نے پاکستان میں میڈیا سے وابستہ لوگوں کو یقین دلایا کہ آزادی صحافت کے لئے مثالی ماحول کے قیام اور عوام میں میڈیا لٹریسی کو فروغ دینے کے لئے ہر ممکن کوشش کی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں