site
stats
سندھ

پھلوں‌ کے بائیکاٹ کی مہم، بلاول نے حمایت کردی

کراچی/ سکھر : چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ لوڈشیڈنگ نےماہ صیام میں عوام کوعذاب میں مبتلاکردیا، میاں صاحب لیپ ٹاپ اپنےپاس رکھیں نوجوانوں کوروزگاردیں۔ بلاول بھٹو نے بھی پھلوں کے تین دن بائیکاٹ کی حمایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ ہاؤس میں افطارڈنر کی تقریب سے خطاب اور سکھر میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ انہوں نے کہا کہ وزیر لوڈشیڈنگ کیخلاف احتجاج کرنے والوں کو چور کہہ رہےہیں۔

پورے ملک میں لوڈشیڈنگ ہورہی ہے تو کیا یہ سب بل نہیں دیتے؟ لوڈشیڈنگ نےماہ صیام میں عوام کوعذاب میں مبتلاکردیا، عوام سحراور افطار اندھیرے میں کر رہےہیں۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے وزیر اعظم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ نے کہا تھا کہ اقتدارمیں آکر لوڈشیڈنگ کا خاتمہ کرینگے، میاں صاحب مان لیں آپ کی حکومت نااہل ہے، عجب ماجرہ ہے تخت رائیونڈ میں بجلی جاتی نہیں اورسندھ میں آتی نہیں۔ میاں صاحب آپ کی حکومت ہےیاعذاب ہے؟

انہوں نے کہا کہ شریف فیملی کی تھوڑی سی پوچھ گچھ میں چیخیں نکل رہی ہیں۔ باپ بچوں کی ڈھال بنتا ہے لیکن وزیر اعظم نے خود کو بچانے کیلیے بچوں کو آگے کردیا۔

بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ وفاقی حکومت کابجٹ نہیں لفظوں کی ہیراپھیری ہے، 5کروڑسےزائدلوگ غربت کی لکیر سے نیچے زندگی گزار رہےہیں، میاں صاحب لیپ ٹاپ اپنےپاس رکھیں نوجوانوں کوروزگار دیں، حکومت کی معاشی پالیسیوں نے لوگوں کا جینا عذاب کردیاہے۔

بلاول بھٹو نے جیالوں کو ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ کارکنان الیکشن کی تیاری کریں،اس بار آراو الیکشن نہیں ہونے دیں گے، آنے والے الیکشن میں ہم ن لیگ کو عبرتناک شکست دینگے، رمضان کے بعد ملک بھر کا دورہ کروں گا۔

علاوہ ازیں بلاول بھٹو بھی پھلوں کی بائیکاٹ مہم میں رنگ گئے، انہوں نےبھی عوام کی آواز سے آواز ملاتے ہوئے افطارڈنر میں پھلوں کا بائیکاٹ کردیا، پیپلزپارٹی سندھ کی میزبانی میں وزیراعلیٰ ہاؤس کراچی میں افطارڈنرکا اہتمام کیا گیا تھا۔

بلاول بھٹو کی تقریر کے دوران حکومت مخالف نعرے بھی لگے بلاول نے خطاب کے بعد اپنے رہنماؤں کے ساتھ روزہ افطار کیا ۔اس موقع پر میزبان سید مراد علی شاہ سمیت دیگر رہنما شریک تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top