The news is by your side.

Advertisement

بی بی شہید خطرات کے باوجود اپنے عوام کے درمیان رہیں، بلاول بھٹو

کراچی : پیپلزپارٹی کےچیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ بی بی شہید نے خطرات کے باوجود اپنے عوام کے درمیان رہنے کو ترجیح دی، پیپلزپارٹی کی مقبولیت نے مخالفین کی نیندیں حرام کردیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ملک کے مختلف بارہ شہروں میں ہولوگرام کے ذریعے خطاب اور پارٹی اجلاس میں کیا، بلاول بھٹو زرداری کا اپنے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ شہید بے نظیر بھٹو خطرات کے باوجود اپنے ملک واپس آئیں۔

بی بی شہید نےہمیشہ اپنے وطن مٹی کی خوشبو کو یاد رکھا، بلاول بھٹو زرداری کا مزید کہنا تھا کہ ان کی جنگ اس ملک کے غریب اور مظلوم عوام کےلیے تھی۔

بلاول بھٹو زرداری نے کارکنان کو مخاطب کررتے ہوئے کہا کہ بی بی شہید کےغم کو طاقت میں تبدیل کرکے آگے بڑھ رہےہیں، کارکنان تیار رہیں، پیپلزپارٹی آئندہ الیکشن میں سب کو حیران کردے گی۔

علاوہ ازیں بلاول ہاؤس کراچی میں پی پی چیئرمین بلاول بھٹو زرداری ک یزیرصدارت اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں خورشیدشاہ، فریال تالپور، نثارکھوڑو، وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ اور دیگر موجود تھے۔

اجلاس سے خطاب میں بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی کی مقبولیت نے مخالفین کی نیندیں حرام کردیں،مخالفین اب اوچھے ہتھکنڈوں پراترآئے ہیں، پیپلزپارٹی انتخابات میں ملک بھرسے کامیاب ہوگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں