The news is by your side.

Advertisement

ہمارا مقابلہ” مجھے کیوں نکالا، یوٹرن اور کٹھ پتلی اتحاد” سے ہے، بلاول بھٹو

مورو : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ الیکشن میں ہمارا مقابلہ” مجھے کیوں نکالا، یوٹرن اور کٹھ پتلی اتحاد” سے ہے، جیت کے بعد کسانوں کو بلاسود قرضے دیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے مورو میں انتخابی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو نے کہا کہ پیپلزپارٹی واحد جماعت ہے جس کے پاس مکمل منشور ہے جو کسانوں اور مزدوروں کیلئے کام کرتی ہے۔

اقتدار میں آنے کے بعد غریب خواتین کو بلاسود قرضے دیئےجائیں گے، پاکستان میں تمام کسانوں کو رجسٹرڈ کیاجائے گا، اس کے علاوہ کسانوں کو بھی بلاسود قرضے اور ان کی فصلوں کی انشورنس ہوگی۔

بلاول بھٹو کا مزید کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی کے سامنے ایک کٹھ پتلی اتحاد کھڑا کیا گیا ہے، اس الیکشن میں ہمارا مقابلہ” مجھے کیوں نکالا، یوٹرن اور کٹھ پتلی اتحاد” سے ہے، اس کٹھ پتلی اتحاد کو عوام اپنی ووٹ کی پرچی سے مسترد کردیں گے۔

مزید پڑھیں: سندھ میں تاریخی ترقیاتی کام مراد علی شاہ اور قائم علی شاہ کے دور میں ہوئے: بلاول بھٹو

امید ہے ہمیشہ کی طرح آپ ہمارا ساتھ دیں گے، بی بی شہید کا وعدہ نبھانے اور ملک بچانے کیلئےآپ کا ساتھ ضروری ہے، عوام25جولائی کو تیر پر ٹھپہ لگائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں