The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹوکوہائی کورٹس کےفیصلوں کی ٹائمنگ پرتشویش

کراچی : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے اسلام آباد ، لاہور اور بلوچستان ہائی کورٹ کے فیصلوں اور ان کی ٹائمنگ پرتشویش کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹوزرداری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپر اپنے پیغام میں اسلام آباد، بلوچستان اور لاہور ہائی کورٹ کے فیصلوں اور ان کی ٹائمنگ پرتشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ وہ اصولی طور پرانتخابات کے التوا کے خلاف ہیں۔

بلاول بھٹو زرداری نے وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ پرویز خٹک کے الیکشن کمیشن کو لکھے گئے خط اور الیکشن ملتوی کرنے کے لیے بلوچستان اسمبلی کی قرارداد پربھی تشویش کا اظہار کیا۔

بلاول بھٹو زرداری نے وزیراعلیٰ خیبر پختونخوا پرویز خٹک کے الیکشن کمیشن کو لکھے گئے خط اور الیکشن ملتوی کرنے کے لیے بلوچستان اسمبلی کی قرارداد پر بھی تشویش کا اظہار کیا۔

لگتا ہے، کوئی سسٹم انتخابات کو التوا میں ڈال رہا ہے: اعتراز احسن

خیال رہے کہ گزشتہ روز پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما اعتراز احسن کا کہنا تھا کہ ایسا لگتا ہے، کوئی سسٹم انتخابات کو التوا میں ڈال رہا ہے تاہم ان کی پارٹی کا موقف ہے کہ الیکشن وقت پرہوں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز بلوچستان ہائی کورٹ نے کوئٹہ میں صوبائی اسمبلی کے 8 حلقوں کی حلقہ بندیوں کو کالعدم جبکہ اسلام آباد ہائی کورٹ نے ایبٹ آباد کے 2 حلقوں کی حلقہ بندیا کالعدم قرار دے دیں۔

اسلام آباد ہائی کورٹ اس سے پہلے بھی 10 اضلاع کی حلقہ بندیاں کالعدم قرار دے چکی ہے۔

عدالتی حکم کے بعد الیکشن کمیشن نے کاغذات نامزدگی کی وصولی کا عمل روک دیا

واضح رہے کہ گزشتہ روز ہی لاہور ہائی کورٹ نے کاغذات نامزدگی میں ترامیم کالعدم قرار دے کر الیکشن کمیشن کو نئے کاغذات نامزدگی تیار کرنے کا حکم دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں