site
stats
پاکستان

شادی ایک دفعہ سوچ سمجھ کر کروں گا، سیاستدانوں کی طرح بار بار نہیں ، بلاول بھٹو

ڈیوس : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ شادی ایک دفعہ سوچ سمجھ کر کروں گا، سیاستدانوں کی طرح باربارشادی نہیں کروں گا ، 4سال وزیرخارجہ نہ ہونے  سے پاکستان کا مؤقف دنیا کے سامنے نہیں آیا اگرالیکشن کل ہوں توبھی ہم ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے غیرملکی میڈیا کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ اسمبلیوں کی مدت پوری کرناجمہوریت کیلئےبہترہے، اگر الیکشن کل ہوں تو بھی ہم تیار ہیں۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ 4سال وزیرخارجہ نہ ہونےسےپاکستان کامؤقف دنیاکےسامنےنہیں آیا، ملٹری آپشنزپرتوکام ہوالیکن نیپ پرعملدرآمدنہیں ہوا، ہمیں مودی یاٹرمپ نہیں پاکستان کیلئے دہشت گردی سےلڑنا ہے۔

شادی کے حوالے سے چیئرمین پی پی نے کہا کہ شادی کیلئے ابھی میرے پاس وقت ہے، شادی ایک دفعہ سوچ سمجھ کر کروں گا، سیاستدانوں کی طرح بار بار شادی نہیں کروں گا۔

انکا کہنا تھا کہ کہ بڑی طاقتوں کی ترجیحات اپنےاسٹریٹجک مفادات ہیں، شاید بڑی طاقتیں انتہاپسندی اوردہشتگردی سے لڑنا نہیں چاہتیں، ہمیں صرف عسکریت پسندی پرتوجہ مرکوز نہیں رکھنی چاہئے، انتہاپسندی اوردہشت گردی پروسیع تناظرمیں بحث ہونی چاہئے۔


مزید پڑھیں :  شادی کی جلدی کیا ہے، ابھی تو انتیس سال کا ہی ہوں، بلاول


پیپلز پارٹی کے چیئرمین نے ماڈل ٹاؤن کے حوالے سے کہا کہ تمام جماعتیں سانحہ ماڈل ٹائون کے شہیدوں کو انصاف دلانا چاہتی ہیں اور وہ شہیدوں کے خون کا حساب لینے کے لیے جدوجہد جاری رکھے ہوئے ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل بھی شادی کی تقریب کے دوران  بلاول بھٹو شادی سے متعلق سوال پر شرما گئے اور کہا تھا کہ شادی کا ارادہ ابھی نہیں، جلدی کیا ہے، ابھی انتیس سال کا ہوں، شادی بھی ہوجائے گی


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top