ہمارے مطالبات نہ مانے گئے تو شیر کا شکار کریں، بلاول بھٹو
The news is by your side.

Advertisement

ہمارے مطالبات نہ مانے گئے تو شیر کا شکار کریں، بلاول بھٹو

رحیم یارخان : پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ اگر عوام میرا ساتھ دیں تو ہم مل کر پاکستان میں تبدیلی لے آئیں گے۔

جمال دین میں پارٹی کارکنان کی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی کی حکومت آئی تو ہم شیر کو بھاگھنے نہیں دیں گے، نواز شریف ہمارے 4 مطالبات مان لیں اگر نہیں مانے گئے تو شیر کا شکار کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے مطالبات ملک و قوم کےمفاد میں ہیں جس سے پیچھے نہیں ہٹیں گے اگر ہمارے مطالبات نہیں مانیں گے تو پاکستان پیپلز پارٹی کی تیار کردہ پیپلز پارٹی شیر کو پکڑ کر بند کرے گی۔

قبل ازیں رحیم یار خان میں کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ میں جانتا ہوں کہ رحیم یار خان کے عوام بہت مایوس ہیں کیوں کہ ان علاقوں کی تعمیر اور ترقی کی جانب توجہ نہیں دی گئی لیکن اب بی بی بیٹا آگیا ہے اس لیے اب کسی نے مایوس نہیں ہونا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آپ کے پاس بی بی کا بیٹا آگیا ہے،تخت رائے ونڈ کو رحیم یار خان کے غریب عوام کا خیال نہیں ہے، میں سندھ میں اور پارٹی میں تبدیلی لے آیا ہوں اور اب آپ ساتھ دیں توپاکستان میں تبدیلی لے آﺅں گا۔

واضح رہے کہ پاکستان پیپلز پارٹی کے سربراہ بلاول بھٹو زرداری جنوبی پنجاب کے دورے پر ہیں اور کل گھوٹکی میں ایک بڑے جلسہ عام سے بھی خطاب کریں گے۔ اس حوالے سے عوامی رابطہ مہم پر نکلے بلاول بھٹو کا رحیم یار خان اور جمال دین کے مقام پر شاندار استقبال کیا گیا اور پھولوں کی پتیاں بھی نچھاور کی گئیں۔

اس موقع پر رحیم یار خان اور جمال دین میں کارکنان سے خطاب کے دوران بلاول بھٹو نے کارکنان سے نعرے لگوائے اور اجتماع میں موجود کارکنان کے جوش اور جذبے کو بڑھایا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں