The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے کے پی کے کی صوبائی خود مختاری بنی گالہ میں قید کرلی ہے: بلاول بھٹو

بنوں: پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ جو نیا کے پی کے نہیں‌بنا سکے، وہ نیا پاکستان کیا بنائیں‌گے.

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے بنوں میں‌ جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ بنوں کےعوام نیازیوں کا جواب دیں گے اور کے پی کے کو بنی گالہ سے نجات دلائیں گے.

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ آج میاں صاحب خود اپنی کھوئی ہوئی چابی ڈھونڈ رہے ہیں، میاں صاحب کے پی کے کو انگریزوں کے صوبے کی طرز  پر قائم رکھنا چاہتے ہیں، پیپلزپارٹی اور دیگر سیاسی جماعتوں کے سخت ردعمل پر میاں صاحب کو گھٹنے ٹیکنے پڑے، ن لیگ 18ویں ترمیم اور این ایف سی ایوارڈ کی خودمختاری واپس لینا چاہتی ہے.

آج میاں صاحب خود اپنی کھوئی ہوئی چابی ڈھونڈ رہے ہیں، میاں صاحب کے پی کے کو انگریزوں کے صوبے کی طرز پر قائم رکھنا چاہتے ہیں

بلاول بھٹو زرداری چیئرمین، پیپلزپارٹی

انھوں نے عمران خان کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ خان صاحب، جھوٹ کا عالمی میلہ لگے، تو سب سے بڑا تاج آپ ہی کو پہنایا جائے گا، آپ نے صرف گالیاں‌ دیں‌ اور صرف یوٹرن لیے. عمران خان نے کے پی کی صوبائی خودمختاری بنی گالہ میں قید کرلی، آپ نے جو کھیل کھیلا، وہ اب نہیں چلے گا. کے پی جاگ چکا ہے ، نوجوانوں کی آنکھوں سے دھوکےکی پٹی اتر چکی ہے.

انھوں نے کہا کہ آج وزیراعلیٰ کے پی پر کرپشن کے سنگین الزامات ہیں، سپریم کورٹ نے خان صاحب کی اےٹی ایم مشین کو نااہل قرار دے دیا، پچھلے پانچ سال میں کے پی میں نہ تو کوئی نئی یونیورسٹی بنی، نہ ہی کوئی نیا سرکاری اسپتال بنایا گیا. ہم نے سندھ میں 8 ماہ میں عالمی معیار کے 5 بڑے اسپتالوں کا افتتاح کیا، جہاں‌ مریضوں‌کا مفت علاج ہوتا ہے.

بلاول کا کہنا تھا کہ بنوں کے کارکنوں نے ہرمشکل وقت میں پارٹی کا پرچم تھامے رکھا، پیپلزپارٹی کا کے پی سے رشتہ 50سال پرانا ہے. پیپلزپارٹی کی پچھلی حکومت نے فاٹا اصلاحات کا آغاز کیا، پیپلزپارٹی واحد پارٹی ہے، جو فاٹا کو کے پی میں ضم کرے گی، مگر  مولانا فضل الرحمان فاٹا کےعوام کے بنیادی حقوق پامال کر رہے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں کہ دہشت گرد ہو یا مشرف ان پر مقدمہ چلے، دہشت گردوں کو شکست اس وقت دی جاسکتی ہےجب قانون کا بول بالا ہوگا، لوگ لاپتا ہوں‌ گے، ٹارگٹ کلنگز ہوں گی تو دہشت گردی ختم نہیں ہوسکتی.


میاں صاحب سے بڑاچابی والا کھلونا کوئی نہیں: بلاول بھٹو


حکومت نے ملک کو مسائل کے دلدل میں دھکیل دیا: بلاول بھٹو


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں