The news is by your side.

Advertisement

حکومت کے ساتھ ہر فورم پر کرونا کیخلاف مل کر کام کریں گے، بلاول بھٹو

اسلام آباد: پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ یہ وقت سیاست کا نہیں ملک بہت سی مشکلات میں گھرا ہوا ہے، ہم نے سیاسی پوائنٹ اسکورنگ نہیں کرنی لوگوں کی جان بچانی ہے، حکومت کے ساتھ ہر فورم پر کرونا کے خلاف مل کر کام کریں گے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے قومی اسمبلی میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ حکومت کو تجاویز دیتے ہیں تو کہا جاتا ہے سیاسی پوائنٹ اسکورنگ کررہے ہیں ہم نے سیاسی پوائنٹ اسکورنگ نہیں کرنی لوگوں کی جان بچانی ہے، لاک ڈاؤن ختم ہوگا تو شرح اموات اور کیسز بڑھیں گے۔

انہوں نے کہا کہ فیصلے قانون کے مطابق ہوں گے آپ کو پالیسیاں تبدیلی کرنا ہوں گی، اس مشکل گھڑی کی تیاری کرنی پڑے گی، صورتحال کا مقابلہ کرنے کے لیے صوبائی حکومتوں کو زیادہ مدد کی ضرورت ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ پی ٹی آئی کے نمائندوں کے بیانات سنیں سندھ حکومت کے خلاف ہوتے ہیں، حکومت کے سندھ کے ایم این ایز غلط بیان بازی کرتے ہیں، آپ کردار کرشی کرتے رہیں لیکن یہ وقت درست نہیں، بعد میں الیکشن کردار کشی کرسکتے ہیں لیکن یہ وقت کرونا پر توجہ دینے کا ہے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ ہماری معیشت، صحت کے نظام کو بہتر بنانے کی ضرورت ہے، ہمیں میڈیکل گراؤنڈ اور معیشت، غریبوں کی بہتری کے لیے کام کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سندھ میں ٹیسٹنگ کی استعداد میں 600 فیصد اضافہ ہوا، سندھ میں دو ٹیسٹنگ لیبز کا وفاق نے وعدہ کیا مگر پورا نہیں ہوا، کرونا وائرس کی وبا نے پاکستان کے عوام کی کمر توڑ دی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں