The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو نے غریب مزدوروں کیلئے مفت گھروں کا اعلان کردیا

سکھر: چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹوزرداری نے کہا ہے کہ مزدوروں کو ایک ہزار چوبیس فلیٹ مفت تقسیم کیے جائیں گے، اس کے علاوہ بینظیر مزدور کارڈ کا اجرا بھی جلد کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی پی بلاول بھٹو نے آج سندھ کے شہر سکھر میں نیولیبرسٹی کا افتتاح کیا، اس موقع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے مزدوروں کی فلاح و بہود کے لیے دیگر اہم اعلانات بھی کیے۔

انہوں نے کہا کہ مشکل صورت حال میں بھی مزدوروں کے لیے چھت کا بندوبست کررہے ہیں، یہ پیپلزپارٹی کا نظریہ اور منشور کا تسلسل ہے، پارٹی کی بنیاد مزدورں کے حقوق کیلئے رکھی گئی تھی۔

ان کا کہنا تھا کہ جلد بینظیر مزدور کارڈ کا بھی اجرا کیا جائے گا جس کے ذریعے وہ سہولیات سے مستفید ہوں گے، بڑے بڑے منصوبے شہید ذوالفقارعلی بھٹو کے کارنامے ہیں، ہم شہید بھٹو کے روٹی کپڑا اور مکان کے وعدےکی تکمیل جاری رکھے ہوئے ہیں۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ ہمارے دور حکومت میں مزدوروں کے لیے سندھ میں سب سے زیادہ قوانین منظور کیے گئے، ہم پاکستان میں سب سے پہلے مزدور پالیسی لائے، اس صوبے میں مزدور اپنے فیصلے وہ خود کرے گا، اب ہم نے اس خطے کی خواتین مزدورں کیلئے بھی قانون سازی کی، آج بھی پیپلزپارٹی ہی صف اول کا کردار ادا کر رہی ہے، ہم اپنے مزدور بھائی کے ساتھ شانہ بشانہ کھڑے ہیں۔

بینظیر مزدور کارڈ کا اجرا
پیپلزپارٹی کے چیئرمین نے افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا پی پی مزدوروں اور غریبوں کی خدمت کی کوشش کررہی ہے، بہت جلد بینظیرمزدور کارڈ کا بھی اجرا کیا جائے گا، مزدور خود کو رجسٹرڈ کرائیں گے تو وہ خودمختار ہوں گے، ہم چاہتے ہیں کہ ہم مزدور کو بہترخودمختاری یں،بلاول بھٹو

مزدورچاہے ریڑھی والا، رکشہ والا، مالی یا چوکیدارہو اسے تمام حقوق ملیں گے، مزدوروں کو وہ تمام حقوق دلائیں گے جو ان کا حق ہے، ہم مل کر مزدوروں کیلئے اس جدوجہد کو آگے لیکر چلیں گے، جب ہر مزدور کے ہاتھ میں بینظیرکارڈ ہوگا تو مہنگائی کے دور میں مزدور لاوارث نہیں ہوں گے۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں