The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو کا سلام شہداء ریلی کے آغاز سے قبل پہلا پیغام

کراچی:سلام شہداء ریلی کے آغاز سے قبل بلاول بھٹو نے سماجی رابطے کی ویب سائیٹ پر اپنے پیغام میں پارٹی کارکنوں کے لیے نیا نعرہ دے دیا۔

پاکستان پیپلز پارٹی کی آج کی سلام شہداء ریلی کی تیاریاں مکمل ہیں،کارکنان شاہراہ فیصل ،آئی سی آئی پل اور لیاری میں اپنے جواں سال قائد بلاول بھٹو کے استقبال کے لیے موجود ہیں۔

بلاول بھٹو زرداری اپنے کارکنان کی بے چینی کا بہ خوبی اندازہ ہے اسی لیے انہوں نے سلام شہداء ریلی کے آغاز سے قبل ہی سماجی رابطے کی ویب سائیٹ پر بھٹو کے چاہنے والوں کے لیے ایک نیا نعرہ دے دیا۔

بلاول بھٹو زرداری اپنے پیغام میں نعرہ لگاتے ہیں کہ

ہم نعرہ ماریں بھٹو کا
ہم پرچم تھامیں بھٹو کا 

 

 

اس سے قبل وزیراعلٰی سندھ نے انتظامات کا جائزہ لینے کے لیے پیپلز پارٹی کے لگائے گئے کیمپ کا دورہ کیا،میڈیا سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ آج کارکنان میں ویسا ہی جوش و خروش ہے جیسا 18 اکتوبر 2007 کو تھا جب بی بی شہید کے استقبال کے لیے کارکنان جمع ہوئے تھے اور دہشت گردی کا نشانہ بنے تھے

یاد رہے کہ گزشتہ روز رات گئے بلاول بھٹو زرداری کارکنوں کا جوش وخروش بڑھانے استقبالیہ کیمپ پہنچے تھے۔اس موقع پر جیالے اپنے چیئرمین کو اپنے درمیان دیکھ کر پر جوش ہوگئے،پیپلزپارٹی کے چیئرمین نےاس موقع پر بات چیت کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے عزم ظاہر کیا تھاکہ سلام شہداء ریلی تاریخی ثابت ہوگی۔

کراچی ٹریفک پولیس کی جانب سے گزشتہ روز ٹریفک پلان جاری کیاگیا تھاجس کےمطابق ریلی کے دوران شاہراہ قائدین سے ڈرگ روڈ تک ٹریفک اتوار کو عام پبلک کے لیے بند رکھنے کا کہاتھا۔

واضح رہے کہ پیپلزپارٹی کے نو جوان قائد بلاول بھٹو زرداری 2007 میں بے نظیربھٹو بھٹو شہیدکی استقبالی ریلی پر ہو نےوالے بم دھما کوں کے شہداکی یادمیں ریلی نکال رہے ہیں۔بلاول اپنی والدہ و ناناکے استقبال کی یادتازہ کردیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں