The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو نے وزیراعظم سے استعفی مانگ لیا

کوٹلی : پاکستان پیپلزپارٹی کے چئیرمین بلاول بھٹو زداری نے وزیر اعظم کا استعفی مانگ لیا، انہوں نے کہا کہ میاں صاحب آپکے دن گنے جاچکے ہیں.

تفصیلات کے مطابق کوٹلی آزاد کشمیر میں بلاول بھٹو زرداری نے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج میرے لئے بہت خوشی کا دن ہے میں یہاں کشمیر کی سرزمین پر کھڑا ہوں، انہوں نے کہا کہ آج کا جلسہ شہید کشمیری بھائیوں کے نام کرتا ہوں.

بلاول بھٹو زرداری نے حکومت کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ موجودہ حکومت کشمیریوں کےساتھ ہونے والے جبر پر خاموش ہے.

انہوں نے کہا کہ میاں صاحب آپ نے جلسہ عام میں اس وقت کے وزیراعظم سے استعفی مانگا تھا، آج وہی مطالبہ آپ سےکرتا ہوں آپ استعفی دیں .

پاناما لیکس پر انہوں نے کہا کہ وزیراعظم ایک وزیر کو جرمنی اور دوسرے کو امریکہ روانہ کردیتے ہیں اور بھر بھی چین نہیں آتا تو خود پاناما کے وزیر خزانہ کے پاؤں پکڑنے چلے جاتے ہیں.

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ اسلام آباد میں بیٹھے ہوئے بادشاہ سلامت کشمیر کونسل کے اربوں روپے کے فنڈز اپنے لوگوں میں تقسیم کر رہے ہیں.

انہوں نے اورنج ٹرین کے منصوبے کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ یہ منصوبہ دنیاکا مہنگا ترین منصوبہ ہے جس میں 162 روپے خرچ کئے جارہے ہیں، کاش یہ پیشہ آزاد کشمیر ہر خرچ ہوتا، ساتھ ہی ان کا کہناتھا کہ کشمیر کو اسپیشل پیکچ دیا جائے.

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں