شہید بینظیر بھٹو کی برسی، بلاول بھٹو، بختاور اور آصفہ بھٹو کا خراج عقیدت پیش -
The news is by your side.

Advertisement

شہید بینظیر بھٹو کی برسی، بلاول بھٹو، بختاور اور آصفہ بھٹو کا خراج عقیدت پیش

کراچی : شہید بینظیر بھٹو کی برسی کے موقع پر بلاول بھٹو، بختاور بھٹو اور آصفہ بھٹونے ٹوئیٹرپر انہیں خراج عقیدت پیش کیا۔

تفصیلات کے مطابق شہید بینظیر بھٹو کی دسویں برسی پر سوشل میڈیا پر بی بی کو خراج عقیدت پیش کیا جارہا ہے، ریمیبرنگ ایس ایم بی بی کا ہیش ٹیگ ٹوئیٹر پر ٹاپ ٹرینڈ بنارہا۔

پیپلز پارٹی کا بلاول بھٹو زرداری نے ٹوئٹر پر ماں کی تصویر شیئر کرتے ہوئے اپنے پیغام میں لکھا کہ تم زندہ ہوکرمردہ ہووہ مردہ ہوکرزندہ ہے۔

آصفہ بھٹو زرداری اور بختاور بھٹو زرداری نے بھی تصویریں اور ویڈیوز شیئر کرکے ماں کو یاد کیا۔


دوسری جانب نوڈیرو میں شہید بے نظیر بھٹو کی دسویں برسی کے موقع پر جلسہ گاہ میں تمام تیاریاں مکمل کر لی گئی ہیں اور کارکنوں کی آمد کا سلسلہ جاری ہے۔

نوڈیرو میں شہید بینظیر بھٹو کی برسی پر پیپلزپارٹی کی سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی کا اجلاس ہوا، جس میں چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ ان کی سیاست کسی کے خلاف نہیں، عوام کے حقوق کے لیے ہے، بی بی نےجان کی قربانی دی،مقصد سے دستبردار نہ ہوئیں، شہید محترمہ کے مقصدکےحصول کی جدوجہد جاری رہےگی۔

اجلاس میں شہید بینظیر بھٹو کے ایصال ثواب کے لیے فاتحہ خوانی کی گئی۔۔ سی ای سی ممبران نے بلاول بھٹو اور آصف زرداری کی قیادت پر مکمل اعتماد کا اظہار کیا اور شہید بی بی کے مشن کو منزل مقصود تک پہنچانے کا عزم دہرایا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں