شہیدذوالفقاربھٹو آج بھی عوام کےدلوں میں زندہ ہیں،بلاول بھٹوBilawal
The news is by your side.

Advertisement

شہید ذوالفقاربھٹو آج بھی عوام کے دلوں میں زندہ ہیں،بلاول بھٹو

کراچی : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ شہید ذوالفقاربھٹو آج بھی عوام کے دلوں میں زندہ ہیں، بھٹو نے جان قربان کی لیکن اپنے مشن پر سمجھوتہ نہیں کیا، قوم آج ذوالفقاربھٹوکی کمی شدت سے محسوس کر رہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق شہید ذوالفقار بھٹو کی90 ویں سالگرہ پر چیئرمین پی پی بلاول بھٹو نے خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ شہیدذوالفقاربھٹو آج بھی عوام کےدلوں میں زندہ ہیں، شہیدذوالفقاربھٹو کو عوام ہمیشہ بطورہیرو یاد کرتے رہیں گے۔

بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ قائد عوام آمریتوں کے خلاف عوامی حقوق کے لیے بہادری سے لڑے، بھٹونےجان قربان کی لیکن اپنے مشن پر سمجھوتہ نہیں کیا، مخالفین بھی بھٹوکی بہادری،قوم سےانکی محبت کے معترف ہیں۔

پیپلز پارٹی کے چیئرمین نے کہا کہ قوم آج ذوالفقاربھٹوکی کمی شدت سے محسوس کر رہی ہے، پیپلز پارٹی قائدِعوام کے مشن اور وژن کی پیروی کرتی رہے گی موجودہ حالات میں قائدعوام ذوالفقاربھٹو جیسے لیڈر کی ضرورت ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ شہید بھٹو نے ٹوٹے پھوٹے ملک کو اپنے پاؤں پر کھڑا کیا، دشمن سے93ہزارجنگی قیدی،5ہزاراسکوائرمیل زمین چھڑائی، بھٹو نے حق رائے دہندگی، پاسپورٹ کا اجرا جیسے اقدامات کیے، کمزور طبقات کو تقویت دینا شہید بھٹو کاطرہ امتیاز ہے۔


مزید پڑھیں : سابق وزیراعظم ذوالفقارعلی بھٹو کا 90 واں یوم پیدائش


خیال رہے کہ پاکستان پیپلزپارٹی کے بانی اورپاکستان کے نویں وزیرِاعظم ذوالفقارعلی بھٹو کا 90 واں یوم پیدائش آج منایا جارہا ہے، اس موقع پر  میرپورخاص میں پیپلزپارٹی آج عوامی طاقت کا مظاہرہ کرے گی، سابق صدر آصف علی زرداری جیالوں سے خطاب کریں گے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں