The news is by your side.

Advertisement

عوام کا نعرہ ووٹ صرف بینظیر کے لیے سن کر بے حد خوشی ہوئی: بلاول بھٹو

پیرجو گوٹھ: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ عوام کا نعرہ ووٹ صرف بے نظیر کے لیے سن کر بے حد خوشی ہوئی، انتخابات میں کامیاب ہوں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اندرون سندھ کے علاقے پیر جو گوٹھ میں کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ مخالفین نفرت کی سیاست کرتے ہیں، وقت آگیا ہے اب ظلم کی سیاست نہیں چلے گی۔

انہوں نے کہا کہ مخالفین نفرت کی سیاست کرتے ہیں، ہم نے نفرتوں کے بجائے محبت کی بات کی، عام انتخابات میں سب واضح ہوجائے پیپلز پارٹی کو عوام کامیاب کریں گے۔


ہمارا مقابلہ” مجھے کیوں نکالا، یوٹرن اور کٹھ پتلی اتحاد” سے ہے، بلاول بھٹو


چیئرمین پی پی کا کہنا تھا کہ جمہوری حکومت عوام کی خدمت کے لیے ہوتی ہے، ہم نے قوم کی خدمت کی، الیکشن میں واضح ہوجائے گا کہ عوام کس کے ساتھ ہیں۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ پیر جوگوٹھ والوں نے میرا دل جیت لیا ہے، 25 جولائی کو پیرجو گوٹھ تبدیل ہوگا، پچس جولائی کو پیرجو گوٹھ تیرجو گوٹھ میں بدل جائے گا، یہاں کے لوگوں کا جوش جنون دیکھ کر لگتا ہے پی پی یہاں سے ابھی کامیاب ہوگئی ہے۔


جمہوریت مخالف لوگ متحد ہو رہے ہیں: بلاول بھٹو


ان کا مزید کہنا تھا کہ عوام کی خدمت اور مسائل حل کرنا چاہتے ہیں، ہماری سیاست عوام کی خدمت کے لیے ہے، طاقت کے لیے ہمیں کبھی سیاست نہیں کی، پیپلز پارٹی وہ واحد جماعت ہے جس نے غربت کا مقابلہ کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں