The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو ملک بھر میں جلسوں سے خطاب کریں گے

کراچی : چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو ملک بھر میں جلسوں سے خطاب کریں گے اور جلد میرپور کا بھی دورہ کریں گے، جلسوں کے شیڈول کا اعلان جلد جاری کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی نے ملک بھر میں جلسے اور ریلیاں نکالنے کا فیصلہ کرلیا ہے ، چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو جلسوں سے خطاب کریں گے۔

پی پی رہنما نیر بخاری نے کہا ہے کہ جلسوں اور ریلیوں کوحتمی شکل دی جا رہی ہے، بلاول بھٹو کے جلسوں کے شیڈول کا اعلان جلد جاری کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو جلدمیرپورکابھی دورہ کریں گے، جہاں وہ زلزلہ متاثرہ علاقوں کا دورہ اور زخمیوں کی عیادت کریں گے۔

مزید پڑھیں : کراچی کی طرف آنکھیں دکھائیں گےتوآنکھیں نکال لیں گے، بلاول بھٹو

گذشتہ روز چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے میڈیا سے گفتگو میں کہا تھا کہ کٹھ پتلی حکومت کو گھر بھیجنے کیلئےعوام ہر قدم اٹھانے کوتیار ہیں، کراچی کی طرف آنکھیں دکھائیں گےتوآنکھیں نکال لیں گے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی کا کہنا تھا کہ عدالت نے ذوالفقارعلی بھٹو کاجوڈیشل قتل قراردیاتھا، پیپلزپارٹی کی جمہوری جدوجہد جاری رہے گی، ہم اصولوں اور اپنے نظریے  پر سمجھوتہ نہیں کریں گے۔

انھوں نے کہا تھا کہ پیپلزپارٹی جمہوریت اور انسانیت سے پیچھے نہیں ہٹ سکتی، ہم ڈیل نہیں کریں گے ہم لڑنا جانتے ہیں، ایک صوبے کے منتخب وزیراعلیٰ کو گرفتار کرنا ہے تو کرلیں، وزیراعلیٰ سندھ کو گرفتار کیا جاتا ہے تو پیپلزپارٹی بھی جواب دے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں